کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام بیش از ۲۵۰۰ نفر زائر از چهارمحال و بختیاری برای زیارت اربعین

13 آذر 1393 ساعت 11:53

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر زائر از استان برای زیارت اربعین در کربلا خبر داد.



به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با هدف برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسبت های دهه پایانی ماه صفر و بررسی نقاط ضعف و قوت دهه اول محرم برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: باید برای باشکوه برگزار شدن مناسبت های مذهبی برنامه ریزی کرد.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه در این نشست نقاط ضعف و قوت دهه نخست محرم بررسی شد گفت: در مراسم عزاداری آسیب هایی وجودی دارد که با هماهنگی و ورود دستگاه های دولتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اعزام خیل مشتاقان امام حسین برای زیارت در روز اربعین گفت: زیارت اربعین مانور بی نظیری است که برای جهان تشیع اتفاق می افتد.

اروجی گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از زائرین از طریق دفاتر زیارتی حج و زیارت ویزا گرفته اند و پیش بینی می‌شود بیش ۲۵۰۰ نفر از استان در روز ارعین در کربلا حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حضور کاروان پیاده انصارالحسین(ع) مشهد در شهرستان های بروجن و لردگان خواستار استقبال و بدرقه مردمی از زائران پیاده کربلا شد.

حجت‌الاسلام محسن غلامیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست گفت: مراسم قرائت زیارت اربعین در امامزاده دوخاتون شهرکرد، امامزاده حمزه علی(ع) بلداجی و امامزاده منجر مویی لردگان برگزار می‌شود.

گفتنی است هفتمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه یازدهم آذر۹۳ برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 19337

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19337/اعزام-بیش-۲۵۰۰-نفر-زائر-چهارمحال-بختیاری-زیارت-اربعین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir