۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۸۸۵۵
نماینده ولی فقیه درسپاه استان درآستانه همایش بسیج ورسانه:

رسالت اصلی رسانه اسلامی اطلاع رسانی صحیح به دور از حب وبغض های سیاسی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:اطلاع رسانی صحیح، به موقع‌ و به دور از هرگونه حب و بغض های گروهی، جناحی و سیاسی را از اصلی ترین ویژگی های رسانه اسلامی برشمرد.
رسالت اصلی رسانه اسلامی اطلاع رسانی صحیح به دور از حب وبغض های سیاسی است


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، در آستانه برگزاری همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در استان،‌اظهار داشت: رسانه ها در اصلاح سبک زندگی، ترویج ارزش های دینی، تغییر در رفتار جمعی و حذف عادات و رسوم نامأنوس با فرهنگ ملی، نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی، با اشاره به اینکه قوانین و حکومت جامعه ما برگرفته از تعالیم والای اسلامی است و سالیان دراز اقوام و طوایف مختلفی با وحدت و برادری در کشورمان زندگی می کنند، گفت: ترویج ارزش های دینی و افزایش اتحاد و انسجام اقوام و طوایف کشور از دیگر رسالت های مهم رسانه ها در کشور ما به شمار می روند.

این مقام مسئول، اطلاع رسانی صحیح، به موقع‌ و به دور از هرگونه حب و بغض های گروهی، جناحی و سیاسی را از اصلی ترین ویژگی های رسانه اسلامی برشمرد و افزود: در عصر ارتباطات و اینترنت، رسانه های اسلامی بایستی با هم افزایی حول محور مصالح ملت و کشور با ظرافت و هنرمندی خاص رسانه ای، بصیرت افزایی مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند و جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون سازند.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد:‌نقش رسانه در تقویت خودباوری های فردی و اجتماعی، بالابردن سطح روحیه همبستگی و اتحاد، یکی از مهم ترین کارکردها فرهنگی رسانه ها در کشور ما می باشد که با همدلی اصحاب رسانه و دوری از جناح بندی های رایج سیاسی، به تقویت قدرت بازدارندگی کشور و افزایش قدرت ملی می انجامد.

  منبع: خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۵۰

14 Feb 2020