کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه درسپاه استان درآستانه همایش بسیج ورسانه:

رسالت اصلی رسانه اسلامی اطلاع رسانی صحیح به دور از حب وبغض های سیاسی است

19 آبان 1393 ساعت 8:29

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:اطلاع رسانی صحیح، به موقع‌ و به دور از هرگونه حب و بغض های گروهی، جناحی و سیاسی را از اصلی ترین ویژگی های رسانه اسلامی برشمرد.




به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، در آستانه برگزاری همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در استان،‌اظهار داشت: رسانه ها در اصلاح سبک زندگی، ترویج ارزش های دینی، تغییر در رفتار جمعی و حذف عادات و رسوم نامأنوس با فرهنگ ملی، نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی، با اشاره به اینکه قوانین و حکومت جامعه ما برگرفته از تعالیم والای اسلامی است و سالیان دراز اقوام و طوایف مختلفی با وحدت و برادری در کشورمان زندگی می کنند، گفت: ترویج ارزش های دینی و افزایش اتحاد و انسجام اقوام و طوایف کشور از دیگر رسالت های مهم رسانه ها در کشور ما به شمار می روند.

این مقام مسئول، اطلاع رسانی صحیح، به موقع‌ و به دور از هرگونه حب و بغض های گروهی، جناحی و سیاسی را از اصلی ترین ویژگی های رسانه اسلامی برشمرد و افزود: در عصر ارتباطات و اینترنت، رسانه های اسلامی بایستی با هم افزایی حول محور مصالح ملت و کشور با ظرافت و هنرمندی خاص رسانه ای، بصیرت افزایی مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند و جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون سازند.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد:‌نقش رسانه در تقویت خودباوری های فردی و اجتماعی، بالابردن سطح روحیه همبستگی و اتحاد، یکی از مهم ترین کارکردها فرهنگی رسانه ها در کشور ما می باشد که با همدلی اصحاب رسانه و دوری از جناح بندی های رایج سیاسی، به تقویت قدرت بازدارندگی کشور و افزایش قدرت ملی می انجامد.

  منبع: خبرگزاری بسیج


کد مطلب: 18855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18855/رسالت-اصلی-رسانه-اسلامی-اطلاع-رسانی-صحیح-دور-حب-وبغض-های-سیاسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir