۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۱۸۸۴۸
مدير کل صنعت معدن و تجارت استان

شهرک صنعتي آب معدني کوهرنگ بهبود اقتصادی شهرستان را به دنبال دارد

وجه به شهرک صنعتي آب معدني مي‌تواند جايگاه اين شهرستان و حتي استان را در اين بخش بهبود بخشد.
شهرک صنعتي آب معدني کوهرنگ بهبود اقتصادی شهرستان را به دنبال دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار کوهرنگ خبر، مدير کل صنعت معدن و تجارت استان در کميته سرمايه گذاري شهرستان کوهرنگ با نگاهي بر فعاليت‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي در مورد پتانسيل وزير ساختهاي موجود در اين شهرستان جهت سرمايه گذاري دربخش هاي مختلف گفت: اين کميته با توجه به تجارب اعضاي اتاق و فعالان اقتصادي خواستار انجام مطالعات دقيق در مورد مزيت‌هاي سرمايه گذاري در اين شهرستان  است که مي‌تواند به عنوان يک سند هم براي استان و هم براي فعالان اقتصادي قابل استفاده باشد.

امامي فعاليت اصلي اين کميته را تشکيل جلسات کارشناسي و بحث در مورد مزيت‌هاي سرمايه گذاري در شهرستان و ارايه آن به سرمايه گذاران داخلي و خارجي برشمرد.

وي توليد آب معدني را يکي از مهمترين مزيت‌هاي اين شهرستان برشمرد و گفت: توجه به شهرک صنعتي آبمعدني مي‌تواند جايگاه اين شهرستان و حتي استان را در اين بخش بهبود بخشد.

در اين کميته زمانپور، فرماندار شهرستان کوهرنگ ضمن تقدير و تشکر از خانواده صنعت و معدن درخصوص توجه ويژه به بخش سرمايه گذاري در اين شهرستان افزود: حرکت بر اساس ساختار مشخص مي‌تواند پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه اين شهرستان را براي حضور و سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف معرفي نمايد.

مهراب جمالپور رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ هم با اشاره به نقش و جايگاه سرمايه گذاري در اين شهرستان گفت: در طي چند ماه اخير اين اداره جهت شناسائي و معرفي ظرفيت هاي شهرستان  به سرمايه گزاران جهت حضور و سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف تلاش زيادي نموده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۹:۱۲

26 Dec 2019