کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کل صنعت معدن و تجارت استان

شهرک صنعتي آب معدني کوهرنگ بهبود اقتصادی شهرستان را به دنبال دارد

18 آبان 1393 ساعت 22:16

وجه به شهرک صنعتي آب معدني مي‌تواند جايگاه اين شهرستان و حتي استان را در اين بخش بهبود بخشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار کوهرنگ خبر، مدير کل صنعت معدن و تجارت استان در کميته سرمايه گذاري شهرستان کوهرنگ با نگاهي بر فعاليت‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي در مورد پتانسيل وزير ساختهاي موجود در اين شهرستان جهت سرمايه گذاري دربخش هاي مختلف گفت: اين کميته با توجه به تجارب اعضاي اتاق و فعالان اقتصادي خواستار انجام مطالعات دقيق در مورد مزيت‌هاي سرمايه گذاري در اين شهرستان  است که مي‌تواند به عنوان يک سند هم براي استان و هم براي فعالان اقتصادي قابل استفاده باشد.

امامي فعاليت اصلي اين کميته را تشکيل جلسات کارشناسي و بحث در مورد مزيت‌هاي سرمايه گذاري در شهرستان و ارايه آن به سرمايه گذاران داخلي و خارجي برشمرد.

وي توليد آب معدني را يکي از مهمترين مزيت‌هاي اين شهرستان برشمرد و گفت: توجه به شهرک صنعتي آبمعدني مي‌تواند جايگاه اين شهرستان و حتي استان را در اين بخش بهبود بخشد.

در اين کميته زمانپور، فرماندار شهرستان کوهرنگ ضمن تقدير و تشکر از خانواده صنعت و معدن درخصوص توجه ويژه به بخش سرمايه گذاري در اين شهرستان افزود: حرکت بر اساس ساختار مشخص مي‌تواند پتانسيل ها و ظرفيت هاي بالقوه اين شهرستان را براي حضور و سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف معرفي نمايد.

مهراب جمالپور رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ هم با اشاره به نقش و جايگاه سرمايه گذاري در اين شهرستان گفت: در طي چند ماه اخير اين اداره جهت شناسائي و معرفي ظرفيت هاي شهرستان  به سرمايه گزاران جهت حضور و سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف تلاش زيادي نموده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 18848

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18848/شهرک-صنعتي-آب-معدني-کوهرنگ-بهبود-اقتصادی-شهرستان-دنبال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir