۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۸۶۷۷
امام جمعه اردل:

ماجرای اسیدپاشی با هدف تضعیف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

اسيدپاشي اخير براي دشمنان بهانه‌اي بيش نيست و با دامن زدن به آن مي‌خواهند آمرين به معروف را تضعيف کنند.
ماجرای اسیدپاشی با هدف تضعیف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اردل ضمن توصيه خود و ديگران به تقواي الهي و رعايت دستورات الهي اظهار کرد: وقتي تقوا را حفظ کنيم، تقوا نيز ما را حفظ خواهد کرد.

سلمانپور ادامه داد: در وصيت‌نامه امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منکر يکي از اهداف قيام است و ما بايد با توجه به تهاجم فرهنگي دشمن و ضدانقلاب به اين فريضه نگاه ويژه داشته باشيم.

امام جمعه شهر اردل تصريح کرد: همه مردم نسبت به جامعه خود حساس هستند و اگر خداي ناکرده علائم ناپاکي در جامعه رواج پيدا کند و مردم غافل شوند، فساد جامعه را در بر مي‌گيرد و جامعه رو به نابودي مي‌رود و در اين شرايط امر به معروف براي مردم واجب و ضروري است.

اين مسئول در مورد حادثه اسيدپاشي‌هاي اصفهان گفت: متاسفانه اسيدپاشي اخير براي دشمنان بهانه‌اي بيش نيست و با دامن زدن به آن مي‌خواهند آمرين به معروف را تضعيف کنند و در اين زمان مسئولان و مردم بايد هوشيار باشند و بدانند که بزرگترين معروف در زمان حاضر پيروي از اهل‌بيت(ع) و آرمان‌هاي آنان، دفاع از نظام اسلامي و حمايت از ولي فقيه است.

سلمانپور در پايان بابيان اينکه ماه محرم بهترين فرصت براي بالا بردن ايمان و عقايد مردم است عنوان کرد: مديران هيئت‌هاي مذهبي از اصل قيام غافل نشوند و جوانان را در اين ايام تشويق به مشارکت کنند و از روحانيون و منبري‌ها مي‌خواهم فرصت را از دست ندهند و اصل قيام و اهداف آن را براي مردم به خصوص جوانان بيان کنند.

گفتنی است راهپیمایی تجدید میثاق آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از اقامه نمازجمعه با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار شهرستان اردل برگزار شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۴۱

12 Jan 2020