کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

ماجرای اسیدپاشی با هدف تضعیف امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

10 آبان 1393 ساعت 10:58

اسيدپاشي اخير براي دشمنان بهانه‌اي بيش نيست و با دامن زدن به آن مي‌خواهند آمرين به معروف را تضعيف کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اردل ضمن توصيه خود و ديگران به تقواي الهي و رعايت دستورات الهي اظهار کرد: وقتي تقوا را حفظ کنيم، تقوا نيز ما را حفظ خواهد کرد.

سلمانپور ادامه داد: در وصيت‌نامه امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منکر يکي از اهداف قيام است و ما بايد با توجه به تهاجم فرهنگي دشمن و ضدانقلاب به اين فريضه نگاه ويژه داشته باشيم.

امام جمعه شهر اردل تصريح کرد: همه مردم نسبت به جامعه خود حساس هستند و اگر خداي ناکرده علائم ناپاکي در جامعه رواج پيدا کند و مردم غافل شوند، فساد جامعه را در بر مي‌گيرد و جامعه رو به نابودي مي‌رود و در اين شرايط امر به معروف براي مردم واجب و ضروري است.

اين مسئول در مورد حادثه اسيدپاشي‌هاي اصفهان گفت: متاسفانه اسيدپاشي اخير براي دشمنان بهانه‌اي بيش نيست و با دامن زدن به آن مي‌خواهند آمرين به معروف را تضعيف کنند و در اين زمان مسئولان و مردم بايد هوشيار باشند و بدانند که بزرگترين معروف در زمان حاضر پيروي از اهل‌بيت(ع) و آرمان‌هاي آنان، دفاع از نظام اسلامي و حمايت از ولي فقيه است.

سلمانپور در پايان بابيان اينکه ماه محرم بهترين فرصت براي بالا بردن ايمان و عقايد مردم است عنوان کرد: مديران هيئت‌هاي مذهبي از اصل قيام غافل نشوند و جوانان را در اين ايام تشويق به مشارکت کنند و از روحانيون و منبري‌ها مي‌خواهم فرصت را از دست ندهند و اصل قيام و اهداف آن را براي مردم به خصوص جوانان بيان کنند.

گفتنی است راهپیمایی تجدید میثاق آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از اقامه نمازجمعه با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار شهرستان اردل برگزار شد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18677

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18677/ماجرای-اسیدپاشی-هدف-تضعیف-امر-معروف-نهی-منکر-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir