۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۱۸۱۸۵
امام جمعه سورشجان:

تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مستلزم دانش بومي و نگاه جهادي است

حمايت از توليد بومي و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي با رويکرد مديريت جهادي در تحقق اقتصاد مقاومتي تاثير به سزايي است.
تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مستلزم دانش بومي و نگاه جهادي است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ایران خبر، حجت‌الاسلام خسروی اظهار کرد: سياستگذاري و برنامه ريزي در خصوص اقتصاد مقاومتي بايد با نگاه بخشي و منطقه اي صورت گيرد.

وی بيان داشت: حمايت از توليد بومي و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي با رويکرد مديريت جهادي در تحقق اقتصاد مقاومتي تاثير به سزايي است.

خسروی اظهار داشت: متاسفانه سياست‌هاي پولي، مالي کشور برگرفته از علوم و مکاتب غربي و غير بومي است.

امام جمعه سورشجان افزود: نظام آموزشي ما ضعيف و آسيب پذير است دانش آموز ما بعد از ۱۲ سال گذاشتن وقت و درس خواندن ديپلم مي گيرد و کاري بلد نيست و بعد از دانشگاه و حتي اخذ مدارک بالا تازه به دنبال کار مي گردد.

وي گفت: بايد علوم انساني و مباحث روانشناسي و اقتصادي ما بايد از حالت غربي و بيگانه خارج و طبق علوم ديني و اسلامي بومي سازي شود.

وي تصريح کرد: در اقتصاد اصل نيروي انساني است و اگر اقتصاد را بر اساس نيروي خلاق و مبتکر و داراي روحيه جهادي قرار دهيم به اقتصادي پويا دست مي يابيم.

خسروی اذعان داشت: اقتصاد مقاومتي بايد به گفتمان عمومي تبديل شود و به بدنه مردم و جامعه تزريق شود و مردم به اين باور برسند که با تکيه و تاکيد بر دانش بومي و خودي به پيشرفت مي رسند.

خسروی بيان داشت: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتي ابتدا بايستي زيرساخت هاي فرهنگي و آموزشي ايجاد شود و بر روي بعد مردمي و اتکا به توان داخلي و خودي کار شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۴:۴۴

4 Jan 2020