۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۵۹۹۲
۲۰۱۴ برزیل

جولیو سزار: فوتبال آلمان را از نو باید بشناسیم/قلب تک تک هموطنانم را می‌بوسم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل گفت: فوتبال آلمان را از نو باید بشناسیم و به خاطر باخت سنگین ۷ بر یک قلب تک تک هموطنانم را می‌بوسم.
جولیو سزار: فوتبال آلمان را از نو باید بشناسیم/قلب تک تک هموطنانم را می‌بوسم
به گزارش جهان بین، جولیو سزار دروازه‌بان تیم برزیل پس از باخت سنگین ۷ بر یک از آلمان اظهار داشت: اصلاً قابل توضیح نیست هرچه فکر می‌کنم نمی‌توانم درک کنم واقعاً نتیجه‌ای غیرممکن ثبت شد من ۶ سال بود که مقابل آلمان تجربه بازی داشتم اما گویی ما این تیم را نمی‌شناختیم باید از نو فوتبال آلمان را بشناسیم.

وی ادامه داد: تا قبل از این بازی همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رفت مردم هم به بهترین شکل تیم ملی را حمایت می‌کردند. اکنون در وضعیتی هستم که فقط می‌توانم به مردم به خاطر آن همه حمایت تبریک بگویم در کنارش با تمام وجود عذرخواهی کنم و به آنها بگویم آلمان از ما خیلی قوی‌تر بود باید این نکته را بپذیریم.

وی افزود: گل اول را که خوردیم متأسفانه همه چیز تمام شد شیرازه تیم از پاشید. تا قبل از این بازی به شرایط برد نزدیک بودیم اما همه چیز به هم ریخت. واقعاً احساس بدی دارم. اشتباهات بسیار زیادی داشتم ۴ سال قبل هم مرتکب اشتباه شدم. چیزی نمی‌توانم بگویم بابت ناراحتی که برای مردم ایجاد کردیم جز اینکه قلب تک تک برزیلی‌ها را ببوسم.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۴:۱۳

27 Dec 2019