۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۱۵۵۸۱
باید این تیم را حفظ و تقویت کنیم

آقاجانیان: به خاطر آسیایی بودن حق‌مان را ندادند/ از کار کردن با این بازیکنان افتخار می‌کنم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید به خاطر اینکه آسیایی بودیم حق‌مان را ندادند.
آقاجانیان: به خاطر آسیایی بودن حق‌مان را ندادند/ از کار کردن با این بازیکنان افتخار می‌کنم
به گزارش جهان بین به نقل از فارس، مارکار آقاجانیان پس از بازگشت تیم ملی به ایران گفت: یکی از نکات بسیار مثبت در جام جهانی اتحاد بازیکنان بود شاید ما مثل سایر تیم‌ها ستاره‌های مطرحی داشتیم اما کادر فنی و بازیکنان با تلاشی که انجام دادند تیم را به موفقیت رساندند خدا را شکر که مردم را شاد کردم و خوشحالم که همه راضی بودند از کار کردن با این بازیکنان افتخار می‌کنیم.

وی افزود: فاصله زمانی مسابقات بسیار کم بود برای صعود به مرحله دوم جام جهانی نیاز به کار بیشتر داریم تیم‌هایی مثل کره و استرالیا و تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا از گروه خود حذف شدند این نشان می‌دهد که فوتبال جهانی میدان بسیار بزرگی است.

مربی تیم ملی در مورد عملکرد خوب بازیکنان در مقابل آرژانتین تصریح کرد: مقابل این تیم بسیار خوب بازی کردیم شاید چون آسیایی بودیم حق‌مان را ندادند اگر داور پنالتی را می‌گرفت شرایط بازی عوض میشد و نوع عملکرد ما مقابل بوسنی فرق می‌کرد.

آقاجانیان در مورد اینکه چرا تیم ملی سه گل از بوسنی دریافت کرد: ما برای صعود در این دیدار حاضر شدیم تمام بازیکنان تلاش کردند اما در روز خودمان نبودیم. شاید اگر شوت مسعود شجاعی به گل تبدیل می‌شد اکنون شرایط کاملاً متفاوت بود.

وی در مورد نزدیکی جام ملت‌های آسیا گفت: باید این تیم را حفظ کنیم و برای آن مسابقات تقویت کنیم. فاصله بازی‌ها بسیار کم است و نیاز به تلاش بیشتری داریم تا پس از چندین سال در جام ملت‌ها قهرمان شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۰:۵۶

17 Jan 2020