۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۵۵۷۸
در اردوی مجارستان بازیکنان پدیده صیقل می‌خورند

مرزبان: تیم ملی از روز اول ایراد داشت/ نمره من به کادر فنی و بازیکنان ملی‌پوش بیست است

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: باید قبول کنیم که از روز اول تیم ملی ایراد داشت اما در کل نمره بیست به کادر فنی و بازیکنان می‌دهم.
مرزبان: تیم ملی از روز اول ایراد داشت/ نمره من به کادر فنی و بازیکنان ملی‌پوش بیست است
به گزارش جهان‌بین نیوز به نقل از فارس، علیرضا مرزبان در خصوص اردوی تیم فوتبال پدیده خراسان در تهران گفت: در حال حاضر ما در مرحله بدنسازی هستیم و ۱۱ بازیکن ما از تیم‌های مختلف به پدیده آمدند و باید یاد بگیرند که در زمین بازی چگونه همدیگر را درک کنند و برای همین منظور باید به خوبی با هم آشنا شوند و این شرایط هم در تحت فشار بودن وجود دارد و ما هم اردوی تهران را در برنامه‌مان گنجانده‌ایم تا بازیکنان به خوبی همدیگر را درک کنند.

وی ادامه داد: بعد از اردوی تهران راهی مجارستان می‌شویم تا اردوی آماده‌سازیمان را آنجا برگزار کنیم و در آن اردو، ترکیبی از کارهای بدنسازی و تاکتیکی انجام خواهیم داد به طوری که صیقل اصلی بازیکنان آنجا خواهد خورد. ما در اردوی تهران سه بازی سخت برگزار می‌کنیم تا عیار بازیکنان و تیم‌مان مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم اشاره کرد: باید قبول کرد از روز اول ایراداتی داشتیم. زود تمام شدن لیگ، اشتباه بود چرا که بازیکنان را از کوران مسابقات دور کردیم و سپس در اردوی آفریقای جنوبی حاضر شدیم که در آن اردو هم بازیکنان زیادی شرکت نکردند و همچنین باید قبول کنیم که بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم و باید بازیکنان تیم ملی بازی‌های بزرگی انجام می‌دادند تا در شرایط تحت فشار بازی کنند، اما در کل، احساس خوبی به تیم ملی داشتم و بازیکنان کیفیت خوبی را از خود نشان دادند، حتی به نظرم در بازی با بوسنی هم بد نبودیم و تیم متحد و باکیفیتی داشتیم و من به بازیکنان و کادر فنی نمره بیست می‌دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بازیکنان تیم ملی کسی برای حضور در پدیده کاندیدا شده یا نه؟ افزود: نه، چرا که هیچ جایی برای جذب بازیکن جدید نداریم.

مرزبان در پایان گفت: به نظرم تعداد ۱۶ لیگ برای تیم ما کم است زیرا ایران کشور بزرگی است و لیاقت داشتن حداقل ۱۸ تیم را دارد، اما باید ساختار فوتبالمان بهتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۴۲

13 Jan 2020