۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۱۴۱۹۴
خطیب جمعه شهرکرد:

تحریم های بوسفیانی آمریکا را باید با مقاومت شکست/ جمهوری اسلامی در برابر قلدر ، سر خم نمی کند

امام جمعه شهرکرد گفت: تا زمانی که آمریکا به قلدری هایش ادامه می دهد نباید ذره ای با او مدارا کرد و بایستی در برابر تحریم ها ایستادگی کرد تا کوتاه بیاید.
تحریم های بوسفیانی آمریکا را باید با مقاومت شکست/ جمهوری اسلامی در برابر قلدر ، سر خم نمی کند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز 12 اردیبهشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران، گفت : باید بکوشیم که در برابر بیگانگان از خود ضعف نشان ندهیم و همچنین بر توانمندی های خود در عرصه های مختلف تکیه داشته باشیم .
وی با بیان اینکه در صدر اسلام هم تحریم هایی از سوی ابوسفیان و قبایل هم پیمانش برای رسول اکرم(ص) وجود داشته است افزود: تحریم های آمریکا، همانند تحریم های بوسفیانی نتیجه ای در بر نخواهد داشت به شرط آنکه ایستادگی و مقاومت در برابر آن وجود داشته باشد.

خطیب جمعه شهرکرد بیان داشت: همه ما می دانیم که تحریم، ظالمانه است اما این تحریم ها با مماشات با ظالم هیچ گاه برداشته نمی شود.

وی ادامه داد: رابطه با آمریکا رابطه با گرگ است و آمریکا به معنای تمام دنیا نیست . ما با دنیا همچنان رابطه و تعامل داریم و اگر دولت یا کشور از روی قلدری با ما رفتار کند به همانگونه در برابرش می ایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما نگران تبلیغات سوء دشمن در رابطه با برنامه هسته ای خود نیستیم، تصریح کرد: برنامه هسته ای کشور برای جهانیان ثابت شده و معتقدیم با آمریکا تا زمانی که قلدری میکند باید قلدری کرد.

نکونام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بر ضرورت الگوگیری از این شخصیت بزرگ تاکید کرد و گفت: همگان به خصوص تلاشگران عرصه علم و دانش باید از این بزرگ مرد الگو بگیرند.

وی با اشاره به برخی بدحجابی‎ها در جامعه، اظهار کرد: مومنان با مشاهد این بدحجابی‌ها دچار ناآرامی می‏شوند و ضروری است تا همه مردم به ویژه مسئولان ذی‎ربط در این رابطه دغدغه لازم را داشته باشند.

نکونام بر ضرورت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی از مواقع آمران به معروف و ناهیان از منکر مظلوم واقع می شوند و باید تدابیر حمایتی در این رابطه بیشتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۳۲

26 Dec 2019