کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه شهرکرد:

تحریم های بوسفیانی آمریکا را باید با مقاومت شکست/ جمهوری اسلامی در برابر قلدر ، سر خم نمی کند

12 ارديبهشت 1393 ساعت 15:01

امام جمعه شهرکرد گفت: تا زمانی که آمریکا به قلدری هایش ادامه می دهد نباید ذره ای با او مدارا کرد و بایستی در برابر تحریم ها ایستادگی کرد تا کوتاه بیاید.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز 12 اردیبهشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران، گفت : باید بکوشیم که در برابر بیگانگان از خود ضعف نشان ندهیم و همچنین بر توانمندی های خود در عرصه های مختلف تکیه داشته باشیم .
وی با بیان اینکه در صدر اسلام هم تحریم هایی از سوی ابوسفیان و قبایل هم پیمانش برای رسول اکرم(ص) وجود داشته است افزود: تحریم های آمریکا، همانند تحریم های بوسفیانی نتیجه ای در بر نخواهد داشت به شرط آنکه ایستادگی و مقاومت در برابر آن وجود داشته باشد.

خطیب جمعه شهرکرد بیان داشت: همه ما می دانیم که تحریم، ظالمانه است اما این تحریم ها با مماشات با ظالم هیچ گاه برداشته نمی شود.

وی ادامه داد: رابطه با آمریکا رابطه با گرگ است و آمریکا به معنای تمام دنیا نیست . ما با دنیا همچنان رابطه و تعامل داریم و اگر دولت یا کشور از روی قلدری با ما رفتار کند به همانگونه در برابرش می ایستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما نگران تبلیغات سوء دشمن در رابطه با برنامه هسته ای خود نیستیم، تصریح کرد: برنامه هسته ای کشور برای جهانیان ثابت شده و معتقدیم با آمریکا تا زمانی که قلدری میکند باید قلدری کرد.

نکونام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بر ضرورت الگوگیری از این شخصیت بزرگ تاکید کرد و گفت: همگان به خصوص تلاشگران عرصه علم و دانش باید از این بزرگ مرد الگو بگیرند.

وی با اشاره به برخی بدحجابی‎ها در جامعه، اظهار کرد: مومنان با مشاهد این بدحجابی‌ها دچار ناآرامی می‏شوند و ضروری است تا همه مردم به ویژه مسئولان ذی‎ربط در این رابطه دغدغه لازم را داشته باشند.

نکونام بر ضرورت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی از مواقع آمران به معروف و ناهیان از منکر مظلوم واقع می شوند و باید تدابیر حمایتی در این رابطه بیشتر شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14194

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14194/تحریم-های-بوسفیانی-آمریکا-باید-مقاومت-شکست-جمهوری-اسلامی-برابر-قلدر-سر-خم-نمی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir