۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۴۱۷۵

رسالت مجتمع فرهنگی دیجیتال استفاده بهینه از فن آوری های اطلاعاتی است

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان: مجتمع های فرهنگی دیجیتال نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دارند.
رسالت مجتمع فرهنگی دیجیتال استفاده بهینه از فن آوری های اطلاعاتی است
به گزارش جهانبین نیوز، کامیار محبوبیان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ضمن تشریح فعالیتهای مجتمع فرهنگی دیجیتال استان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فضای مجازی و رسانه ها و این که دیگر امروز با جنگ نرم و جنگ رسانه ای و ابزار ارتباطات مواجه ایم مجتمع فرهنگی دیجیتال استان راه اندازی شد.

محبوبیان اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دیجیتال با عنوان مرکز رشد فرهنگی راه اندازی و علاوه بر داشتن امکانات ویژه نسبت به سایر مراکز نقش پشتیبانی کننده و هدایت سایر مراکز فرهنگی دیجیتال را بر عهده دارد.

محبوبیان افزود: این مراکز همچنین با در اختیار گذاشتن ابزار تولید رسانه های دیجیتال نقش مهمی در ساماندهی و هدایت فرایند تولید را برعهده دارند.

وی در خصوص خدمات مرکز فرهنگی دیجیتال تصریح کرد: این مرکز محلی برای معرفی، فروش و استفاده عمومی از نرم افزارهای رایانه ای دارای پروانه انتشار اند.

محبوبیان اذعان داشت: معرفی و استفاده از پایگاههای اینترنتی برگزیده و مفید با توجه به رده های سنی و جنسی با عنوان اینترنت پاک از دیگر فعالیتهای این مرکز است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان معرفی، فروش و استفاده عمومی از بازی های رایانه ای دارای مجوز و مفید و تولید داخل کشور، برگزاری دوره های مختلف آموزشی به صورت حقیقی و مجازی، برگزاری کارگاههای تخصصی تولید رسانه های دیجیتال، اطلاع رسانی نسبت به رسانه ها و آثار مفید و سالم را از دیگر فعالیتهای این مرکز عنوان کرد.

محبوبیان با اشاره به دستاوردهای مجتمع دیجیتال استان گفت: استان چهارمحال و بختیاری در دومین جام دیجیتال کشور مقام اول را کسب کرد و به زودی اولین لیگ دیجیتال استان را برگزار می کنیم.

وی رسالت مجتمع فرهنگی دیجیتال استان را استفاده بهینه از فن آوری های اطلاعاتی و فضای مجازی دانست و بیان داشت: مجتمع های فرهنگی دیجیتال نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۱۳

26 Dec 2019