کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسالت مجتمع فرهنگی دیجیتال استفاده بهینه از فن آوری های اطلاعاتی است

11 ارديبهشت 1393 ساعت 11:26

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان: مجتمع های فرهنگی دیجیتال نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دارند.


به گزارش جهانبین نیوز، کامیار محبوبیان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ضمن تشریح فعالیتهای مجتمع فرهنگی دیجیتال استان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فضای مجازی و رسانه ها و این که دیگر امروز با جنگ نرم و جنگ رسانه ای و ابزار ارتباطات مواجه ایم مجتمع فرهنگی دیجیتال استان راه اندازی شد.

محبوبیان اظهار داشت: مجتمع فرهنگی دیجیتال با عنوان مرکز رشد فرهنگی راه اندازی و علاوه بر داشتن امکانات ویژه نسبت به سایر مراکز نقش پشتیبانی کننده و هدایت سایر مراکز فرهنگی دیجیتال را بر عهده دارد.

محبوبیان افزود: این مراکز همچنین با در اختیار گذاشتن ابزار تولید رسانه های دیجیتال نقش مهمی در ساماندهی و هدایت فرایند تولید را برعهده دارند.

وی در خصوص خدمات مرکز فرهنگی دیجیتال تصریح کرد: این مرکز محلی برای معرفی، فروش و استفاده عمومی از نرم افزارهای رایانه ای دارای پروانه انتشار اند.

محبوبیان اذعان داشت: معرفی و استفاده از پایگاههای اینترنتی برگزیده و مفید با توجه به رده های سنی و جنسی با عنوان اینترنت پاک از دیگر فعالیتهای این مرکز است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان معرفی، فروش و استفاده عمومی از بازی های رایانه ای دارای مجوز و مفید و تولید داخل کشور، برگزاری دوره های مختلف آموزشی به صورت حقیقی و مجازی، برگزاری کارگاههای تخصصی تولید رسانه های دیجیتال، اطلاع رسانی نسبت به رسانه ها و آثار مفید و سالم را از دیگر فعالیتهای این مرکز عنوان کرد.

محبوبیان با اشاره به دستاوردهای مجتمع دیجیتال استان گفت: استان چهارمحال و بختیاری در دومین جام دیجیتال کشور مقام اول را کسب کرد و به زودی اولین لیگ دیجیتال استان را برگزار می کنیم.

وی رسالت مجتمع فرهنگی دیجیتال استان را استفاده بهینه از فن آوری های اطلاعاتی و فضای مجازی دانست و بیان داشت: مجتمع های فرهنگی دیجیتال نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14175

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14175/رسالت-مجتمع-فرهنگی-دیجیتال-استفاده-بهینه-فن-آوری-های-اطلاعاتی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir