۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۱۱۷۲۴
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ترکان

مگر شما در چه جایگاهی قرار دارید که به این راحتی به نمایندگان مردم بی احترامی می کنید

مگر شما در چه جایگاهی قرار دارید که به این راحتی به نمایندگان مردم بی احترامی می کنید

مجید جلیل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به صحبت آقای ترکان مبنی بر" ۸۰ نفر ازنمایندگان برای ناکام ماندن دولت برنامه دارند پس مردم درمجلس آینده تجدید نظر کنند" گفت: از کهنه کاری مثل شما انتظار دیکتا توری توهم و فراموشی نداشتیم، باید نماینده می شدی تا درد مردم را می فهمیدید.

جلیل اظهار داشت: ترکان جایگاه مجلس در قانون اساسی و نظرات امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب را در این باره فراموش کردند و بهتر است یک بار دیگر مطالعه بفرمایند.

وی این گونه ادامه داد که: نمایندگان عصاره فکر مردمی هستند که به این دولت رای دادند وشما حق ندارید به این راحتی آن ها را تحقیر کنید ،مگر شما در چه جایگاهی قرار دارید؟

نماینده لردگان در مجلس خاطر نشان شد: سخنان آقای ترکان بوی تفرقه می دهد و به ضرر دولت تدبیر و شخص رییس جمهور است و زمینه را برای سوء استفاده دشمنان فراهم می کند.

عضو کمیسبون عمران مجس خطاب به ترکان گفت: این ادبیات از شما که فکر می کنید یکی از بزگان نظام هستید بعید است. دولت هنوز بیش از دویست حامی در این مجلس دارد واگر گاهی مورد تذکروسوال قرار می گیرد، قطعا برای اصلاح امور است و این وظیفه ذاتی مجلس است که بعضی ها با کوته بینی آن را بر نمی تابند.

وی در پایان صحبت های خود گفت: بهتر است دولت محترم و شخص رییس جمهور بر رفتار و گفتار دولتیان خود نظارت کنند./م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۷:۴۶

22 Jan 2020