۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۱۶۶۶

۱۵ اثر ازحوزه هنری چهارمحال به جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال شد‏

‏۱۵ اثر از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال شد.
۱۵ اثر ازحوزه هنری چهارمحال به جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال شد‏
معاون فرهنگی هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز گفت :جشنواره فیلم کوتاه بسیج از سوی بسیج هنرمندان استان برگزار می شود و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیـداری اسلامی و مقـاومت ملل ، انتظار، امید، آرمان‌گرایی ،مضامین آیینی، اجتماعی از موضوعات این جشنواره می باشد.

قاسم اسماعیلی دهکردی افزود: حوزه هنری استان آثار تولیدی خود در سال ۹۲ را با مضمون بومی و محلی، اجتماعی، خانوادگی و مذهبی به این جشنواره ارسال کرده است.

به گفته وی : فیلم های "کنار قاب خالی" و "نیمه پنهان" از فاطمه برزکار، "چسب زخم" از پرتو شمس،‏‎ "‎همین حوالی" و "نغمه" از طاهره سلیمانی، "گيس هايی که به آب دادم" از ناصر قائدی ،‎ "‎میشه یه عکس از ما بگیرید" و "هیچکس نبود" از سولماز همت زاده، "بوتیک" و "ساکنین سرزمین خوشبختی" از مجید‏‎ ‎ابراهیمیان، "یک روز معمولی" از محمد رضا لله گانی، "خانواده نو کانکشن" از احسان‎ ‎بیگی، "سنگ کاغذ آدم" از حامد اصغر زاده ، "پشت چراغ قرمز" از نسیم برزکار و "چهار راه"از محسن باقری ۱۵ فیلم ارسالی از این حوزه به جشنواره است.

اسماعیلی تصریح کرد: واحد هنرهای تصویری حوزهي هنری با رویکرد جدید و راه‌اندازی باشگاهی برای فیلم سازان در صدد است که در آینده نزدیک نیز آثار کوتاه فیلم‌سازان جوان را حمایت کند و تولید در بخش فیلم کوتاه را به صورت جدي دنبال کند.

به گزارش جهانبین نیوز این جشنواره از سوی سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‎شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۵۷

2 Jan 2020