۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۱۱۶۴۴
حاشیه‌های کنگره ملی شهدای عشایر؛

رونمایی از تمبر یادبود شهید شاهمرادی و شهدای عشایر

در کنگره ملی شهید شاهمرادی و ۱۰ شهید عشایر، تمیر یادبود شهید شاهمرادی با حضور معاون پست اصفهان و جمعی از فرماندهان نظامی و استانداران اصفهان و چهار محال و بختیاری رونمایی شد.
رونمایی از تمبر یادبود شهید شاهمرادی و شهدای عشایر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سایت بسیج عشایر، در کنگره ملی شهید سردار محمد علی شاهمرادی و ۱۰هزار شهید عشایر که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، "رسول زرگر پور" استاندار اصفهان، "قاسم سلیمانی" استاندار چهارمحال و بختیاری، نمایندگان مجلس و مسئولان استان اصفهان و جمعی از عشایر استان های اصفهان، لرستان، چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد هم در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، تمبر یادبود شهید شاهمرادی با حضور معاون پست اصفهان و جمعی از فرماندهان نظامی و استانداران اصفهان و چهار محال و بختیاری مهر شد.

اجرای سرود توسط دانش آموزان عشایر، برنامه های نمایشی با حضور سید جواد هاشمی مجری و بازیگر و رونمایی از چند کتاب، لوح فشرده و پویا نمایی و مستند تهیه شده در خصوص شهید شاهمرادی رونمایی شد.



همچنین به گفته مجری برنامه، قرار است پرچم ایران توسط دانش آموزان عشایر به صورت نمادین به وزیر امور خارجه اعطا شود تا در مذاکرات هسته ای از حقوق ملت ایران به نحو احسن دفاع کند.



علاوه بر آن نمایشگاهی از فعالیت های عشایر بسیجی در بیرون سالن همایش دایر شده بود.



در این مراسم، سالن همایش دانشگاه صنعتی اصفهان با جمعیتی دو برابر ظرفیت خود مواجه شده بود و مسئولان برگزاری، مجبور به گذاشتن صندلی های اضافی در وسط راهروها شدند.

انتهای پیام/خ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۲۱

27 Feb 2020