۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۱۱۱۶۸
امام جمعه موقت شهرکرد:

عهدشکنی ویژگی بارز استکبار جهانی است/ تیم مداکره‌کننده هوشیاری خود را حفظ کند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هرگز نباید به وعده‌های دورغین استکبار اتکا کرد چرا که خصوصیت نظام استکباری و سیاستمداران غیراسلامی عهدشکنی است.
عهدشکنی ویژگی بارز استکبار جهانی است/ تیم مداکره‌کننده هوشیاری خود را حفظ کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری انسان را از بسیاری از خطاها و گناهان باز می‌دارد و در نهایت انسان را به سمت کمال رهنمون می‌سازد.

وی با تسلیت ایام سوگوای ماه صفر و اربعین حسینی، گفت: این ماه، ماه سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و ضروری است تا برنامه‌های سوگواری اربعین با عظمت و گستردگی خاصی برگزار شود.

فاطمی با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا، افزود: شب یلدا که طولانی‌ترین شب سال است، یکی از سنت‌های دیرین ما به شمار می‎رود که با توجه به تقارن آن با ماه صفر باید حرمت این ماه در برنامه‌های شب یلدا حفظ شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به روند مذاکرات ژنو، تصریح کرد: هرچند همواره نسبت به آمریکا بی‌اعتماد بودیم و پیش‌بینی می‌شد که سران این کشور عهدشکنی کنند اما باید اقتدار و هوشیاری خود را در روند مذاکرات حفظ کنیم.

فاطمی خاطرنشان کرد: کارشناسان ایرانی هنگامی که دیدند آمریکا و غربی‌ها بر سر حرف خود نیستند مذاکرات را ترک کردند و اکنون دوباره تیم کارشناسی در مذاکرات شرکت کرده است.

وی افزود: انتظار چنین رفتارهایی از آمریکا می‎رفت و ما پیش‌بینی می‌کردیم آمریکا عهدشکنی کند.

فاطمی در زمینه مذاکرات موفقیت آمیز ژنو خاطرنشان کرد: مسئولان امر کاری را که شروع کرده‌اند،که بایستی  با آبرومندی و اقتدار و با توکل بر خدا و زیر سایه مقام معظم رهبری و حمایت مردم، این مسیر را ادامه دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت پافشاری بر ارزش‌های اسلامی کشور از سوی تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد وگفت: تیم مذاکره‌کننده در نشست‌های خود از ارزش‌های اسلامی نباید کوتاه بیاید.

به گفته وی، هرگز کسی نباید به وعده‌های دورغین نظام استکبار و ابرقدرت‌ها اتکا کند چرا که خصوصیت نظام استکباری و سیاستمداران غیراسلامی عهدشکنی است.
فاطمی با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام گفت:حضرت مسیح معجزه خداوند است و نمونه زهد و تقواست که هرگز دلبسته به دنیا نبود.
فاطمی افزود: حضرت مسیح اعجاز الهی بود که در قرآن به تولد و ویژگی‌های این پیامبر بزرگ اشاره شده است. وی همچنین سالروز تاسیس سپاه حفاظت فرودگاه‌های کشور را گرامی‌داشت. انتهای پیام/ خ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده‌های دورغین؟؟؟؟؟؟؟
"مسئولان امر کاری را که شروع کرده‌اند، با آبرومندی و اقتدار و با توکل بر خدا و زیر سایه مقام معظم رهبری و حمایت مردم، این مسیر را ادامه دهند"
ا"این مسیر" دیگر اضافی است.
"از سوی تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد گفت: مسئولان تیم مذاکره‌کننده"
تاکید کرد و گفت

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۰۱

1 Jan 2020