۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۱۱۱۳۹

ترورها در عزم و اراده ملت بصیر و مقاوم ایران هیچ تاثیری ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گفت: حادثه تروریستی و شهادت تعدادی جوانان این مرز و بوم حرکتی بسیار ناجوانمردانه از سوی تروریستهایی بود که خود مورد حمایت غرب و مدعیان حقوق بشر اند.
ترورها در عزم و اراده ملت بصیر و مقاوم ایران هیچ تاثیری ندارد
به گزارش جهانبین، به نقل از بام ایران خبر، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم دهقان در تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی عراق در شهرکرد ضمن تسلیت به همه مردم و خصوصاً خانواده این شهیدان گفت: این حرکت ناجوانمردانه قلب مردم شیعه خصوصاً مردم شهید پرور چهارمحال و بختیاری را به درد آورد.

دهقان شهادت جوانانی را که برای خدمت به کشور و جامعه خود و به دست آوردن رزق و روزی حلال برای خانواده خود تلاش می کردند را حرکتی غیر انسانی دانست.

وی حضور پرشور و آگاهانه آحاد مختلف مردم استان را در مراسم تشییع این شهیدان عمل به وظیفه انسانی و دینی و انقلابی عنوان کرد و گفت: مردم استان همیشه در صحنه حضور دارند و به تکلیف خود عمل می کنند.

دهقان بیان داشت: در طول انقلاب این نوع حرکات تروریستی و غیر انسانی علیه ملت ایران ادامه داشته و ایران یکی از قربانیان تروریسم است.

وی تاکید کرد: چون هدف و حرکت این ملت مقدس است این اعمال تروریستی و غیر انسانی هیچ تاثیری بر عزم و اراده ملت ما ندارد بلکه استقامت و ایستادگی ما بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: دشمنان به هر شکلی تلاش می کنند که شیعه را در انزوا قرار دهند و با کینه دیرینه خود در کشورهای منطقه مثل سوریه و عراق ناامنی به وجود بیاورند.

دهقان گفت: استفاده از ترفندهایی مثل ترور و ایجاد ناامنی برای ایجاد خلل در اتحاد اسلامی و به وجود آوردن یاس و ناامیدی و اختلافات است و مقابله با این توطئه ها هوشیاری و بصیرت مردم را می طلبد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۴۵

5 Jan 2020