۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۵۸۱۶۳
امام جمعه فارسان:

شهید هنیه هرگز با سازش‌گران کنار نیامد

امام جمعه فارسان گفت: شهید اسماعیل هنیه بصیرترین شخصیت برجسته فلسطینی باید دانست شخصیتی که هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به سمت سازش‌گران میل کند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان اظهار کرد: خبر شهادت شخصیت مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه همه مؤمنین را اندوهگین و ناراحت و متأثر کرد این ترورها نشان از زبونی رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به‌ روزهای پایانی این رژیم نامشروع می‌باشد.
 
امام جمعه فارسان افزود: مستکبران خصوصاً آمریکا جنایتکار به‌عنوان‌ حامی اصلی صهیونیست و خود اسرائیل غاصب بداند که جبهه مقاومت نه‌تنها خللی در عزم راسخش برای نابودی اسرائیل ایجاد نخواهد شد، بلکه مستحکم‌تر از قبل این مسیر را ادامه خواهند داد و بی‌تردید شهادت این مجاهد راه را برای محو این رژیم سفاک و آدم کش هموار خواهد نمود.
 
ملک‌پور عنوان داشت: شهید هنیه را بَصیرترین شخصیت برجسته فلسطینی باید دانست شخصیتی که هیچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطین به سمت سازش گران میل کند. شخصیتی که هیچ‌گاه اجازه نداد محور عربی و غربی مردم فلسطین را در برابر ایران قرار دهند‌.
 
وی افزود: رژیم پلید و خبیث صهیونیستی دچار شکست‌های زنجیره‌ای جهانی شده و هرچه به او کمک می‌کنند بی‌اثر است.کشورهای غربی بدون توجه به افکار جهانی همچنان از جنایتکار وحشی حمایت می‌کنند که نمونه‌اش را در المپیک پاریس و در جلسه شورای امنیت می‌بینید؛ و البته ما لعن به اسرائیل این جرثومه فساد و نسل‌کشی را این پلیدی مجسم را برای خود عبادت می‌دانیم؛ و با صدای بلند میگوییم مرگ بر اسرائیل ...
 
امام‌جمعه فارسان به روز خبرنگار اشاره داشت و بیان داشت: ۱۷ مرداد که به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به دست عوامل طالبان در سال ۷۷ روز خبرنگار نامیده شد را به همه عزیزان شهرستان که در این عرصه که با وجدان کاری و صداقت خدمت می‌کنند خسته نباشید گفته تبریک عرض می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: مسئله رسانه و نقشی که امروز در جامعه دارد بر کسی پوشیده نیست. بخصوص بحث سواد رسانه در این دوره جنگ روایت‌ها و نقشی که در تغییر باورها و عقاید دارد. اگرچه خوب به تاریخ نگاه کنیم می‌بینیم که این بحث از گذشته مطرح بوده؛ یعنی اگر مردم توجه به خبرهایی که برایشان می‌آوردند و دقت لازم را داشتند جریانات مهمی که در گذشته واقع شد شاید جور دیگری رقم می‌خورد و تاریخ عوض می‌شد.
 
 ملکپ‌ور عنوان داشت: امروز هم یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌بینید در فضای مجازی و حتی حقیقی صورت می‌گیرد همین است که برای کنترل و انحراف افکار عمومی به افراد برچسب می‌زنند و چهره آنان را مخدوش می‌کنند و یا برعکس از یک انسان بی‌عار و بی‌حال یک انقلابی دو آتیشه درست می‌کنند. بعد می‌بینی یه آدم بی‌عرضه را با این تبلیغات گذاشته‌اند مدیر. دقت خودتان را بالا ببرید. سواد فضای مجازی و سواد اطلاعاتی خودتان را تقویت کنید.
 
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، راهپیمایی در شهر فارسان بعد از نماز جمعه  این هفته از مسجد و مصلی امام حسین (ع) برگزار شد و مردم شهر فارسان در این راهپیمایی شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین مردم فارسان از مسئولان تقاضای انتقام سخت خون میهمان خود را داشتند، مراسم راهپیمایی محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در همه شهرهای شهرستان برگزار شد.
 
انتهای پیام۱۰۲۶ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۴۸:۴۵

27 Aug 2024