۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۹۶۰۳
اداره آموزش و پرورش/

جلب مشارکت هفت ميليارد ريالي اولياء و خيرين در مدارس سامان

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از جلب مشارکت مالي اولياء و خيرين در قالب ياوران فرهنگ بالغ‌بر هفت ميليارد ريال در مدارس اين شهرستان خبر داد.
جلب مشارکت هفت ميليارد ريالي اولياء و خيرين در مدارس سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد دهقاني در گفتگو با خبرنگار سامان ما، بيان داشت، مجموعه آموزش و پرورش شهرستان سامان در سال تحصيلي ۹۵- ۱۳۹۴ موفق به جلب مشارکت مالي اوليا و خيرين در قالب ياوران فرهنگ بالغ‌بر هفت ميليارد ريال در مدارس شهرستان سامان شـد.

وي افزود: اين ميزان مشارکت در قالب طرح ابتکاري اين اداره با نام ياوران فرهنگ و قبوض هديه‌هاي ماندگار در مدارس اين شهرستان جذب شده است و تماماً در قالب پروژه‌هاي عمراني و هزينه‌هاي جاري مدارس هزينه گرديده است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن تشکر از همکاري و زحمات کليه مديران، فرهنگيان، اولياء و خيرين اين شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش پويا، نيازمند مشارکت کليه آحاد جامعه است و ما اميدواريم روند رو به رشد مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش فرزندانشان ادامه يابد تا به ياري خداوند متعال بتوانيم به اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي در آموزش و پرورش شهرستان سامان دست يابيم و نسلي روشنگر، فرداي جامعه مان را تربيت کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۰۶

26 Dec 2019