کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره آموزش و پرورش/

جلب مشارکت هفت ميليارد ريالي اولياء و خيرين در مدارس سامان

5 مرداد 1395 ساعت 12:37

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان از جلب مشارکت مالي اولياء و خيرين در قالب ياوران فرهنگ بالغ‌بر هفت ميليارد ريال در مدارس اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد دهقاني در گفتگو با خبرنگار سامان ما، بيان داشت، مجموعه آموزش و پرورش شهرستان سامان در سال تحصيلي ۹۵- ۱۳۹۴ موفق به جلب مشارکت مالي اوليا و خيرين در قالب ياوران فرهنگ بالغ‌بر هفت ميليارد ريال در مدارس شهرستان سامان شـد.

وي افزود: اين ميزان مشارکت در قالب طرح ابتکاري اين اداره با نام ياوران فرهنگ و قبوض هديه‌هاي ماندگار در مدارس اين شهرستان جذب شده است و تماماً در قالب پروژه‌هاي عمراني و هزينه‌هاي جاري مدارس هزينه گرديده است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان ضمن تشکر از همکاري و زحمات کليه مديران، فرهنگيان، اولياء و خيرين اين شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش پويا، نيازمند مشارکت کليه آحاد جامعه است و ما اميدواريم روند رو به رشد مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش فرزندانشان ادامه يابد تا به ياري خداوند متعال بتوانيم به اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي در آموزش و پرورش شهرستان سامان دست يابيم و نسلي روشنگر، فرداي جامعه مان را تربيت کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 29603

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29603/جلب-مشارکت-هفت-ميليارد-ريالي-اولياء-خيرين-مدارس-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir