۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۵۷۳۰۴
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

جذب 42 میلیارد تومان قیر رایگان مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۲ میلیارد تومان برای جذب قیر رایگاه مدارس به استان اختصاص داده شده است.
جذب 42 میلیارد تومان قیر رایگان مدارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ایرج کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، درخصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه 690 میلیارد تومان است.

وی درخصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود:  تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به 66 فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب 225 باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است 29 هزار و 200 مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر 375 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه‌ با ۳۶۰ کلاس درس و 78 هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۷:۱۳

25 Apr 2024