۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۱۸۱۵
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری:

اعلام محدودیت های ترافیکی در شهرکرد هم زمان با روز اربعین

قبل از شروع مراسم اربعین محدودیت‌هایی برای تردد آغاز می‌شود که این محدودیت‌ها در حدفاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی، بلوار خواجه نصیر تا بلوار شریعتی و مسیر شهرکرد به چالشتر اعمال خواهد شد.
اعلام محدودیت های ترافیکی در شهرکرد هم زمان با روز اربعین
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمزه رفیعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از شروع مراسم اربعین محدودیت‌هایی برای تردد آغاز می‌شود.

وی با بیان ایکه برای مرکز استان هم این محدودیت‌ها اعمال می‌شود افزود: این محدودیت‌ها در حدفاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی و بلوار خواجه نصیر تا بلوار شریعتی ایجاد خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: در مسیر شهرکرد به چالشتر و بالعکس نیز که در آن دستجات عزاداری تردد دارد محدودیت و ممنوعیت وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده را از ساعت ۷ صبح در هسته مرکزی شهر اجرا می‌کنیم و از ساعت ۸:۳۰ صبح مسیرها کاملا مسدود و تردد ممنوع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای مسیرهای مسدود شده جایگزین پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: در شهرکرد، بلوار خواجه نصیر، کمربندی ۱۵ خرداد، بلوار شریعتی، بلوار کاشانی و بلوار میرآباد غربی و شرقی به عنوان مسیرهای جایگزین انتخاب شده است که همشهریان می‌توانند از این مسیرها استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۱۰

30 Dec 2019