کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری:

اعلام محدودیت های ترافیکی در شهرکرد هم زمان با روز اربعین

29 آبان 1395 ساعت 13:44

قبل از شروع مراسم اربعین محدودیت‌هایی برای تردد آغاز می‌شود که این محدودیت‌ها در حدفاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی، بلوار خواجه نصیر تا بلوار شریعتی و مسیر شهرکرد به چالشتر اعمال خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حمزه رفیعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از شروع مراسم اربعین محدودیت‌هایی برای تردد آغاز می‌شود.

وی با بیان ایکه برای مرکز استان هم این محدودیت‌ها اعمال می‌شود افزود: این محدودیت‌ها در حدفاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی و بلوار خواجه نصیر تا بلوار شریعتی ایجاد خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: در مسیر شهرکرد به چالشتر و بالعکس نیز که در آن دستجات عزاداری تردد دارد محدودیت و ممنوعیت وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده را از ساعت ۷ صبح در هسته مرکزی شهر اجرا می‌کنیم و از ساعت ۸:۳۰ صبح مسیرها کاملا مسدود و تردد ممنوع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای مسیرهای مسدود شده جایگزین پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: در شهرکرد، بلوار خواجه نصیر، کمربندی ۱۵ خرداد، بلوار شریعتی، بلوار کاشانی و بلوار میرآباد غربی و شرقی به عنوان مسیرهای جایگزین انتخاب شده است که همشهریان می‌توانند از این مسیرها استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 31815

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31815/اعلام-محدودیت-های-ترافیکی-شهرکرد-هم-زمان-روز-اربعین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir