۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۴۴۴۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمایت از تولیدات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که حمایت از تولیدات داخلی اقتصاد می باشد.
حمایت از تولیدات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش جهانبین نیوز ،حسینعلی شریفی اظهار کرد: ما می توانیم با آنچه که داریم به ساده ترین شیوه تولیدات و مشاغل خانگی را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید وابستگی خود را به کشورهای بیگانه برای خرید کالا و اجناس کمتر کنیم تصریح کرد: ما وقتی به کشور بیگانه وابسته باشیم خیلی راحت تر می توانند ما را کنترل کنند.

شریفی با بیان اینکه سه هدف عمده در نامگذاری سال ۹۴ وجود داشت عنوان کرد: اوضاع نابسامان داعش که در منطقه وجود داشت،بحث انتخابات و بحث هسته ای سه هدف عمده نام گذاری سال هم دلی و هم زبانی ، دولت و ملت بوده است.

وی بیان داشت: جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه و وحدت بین دولت و ملت و هم چنین یک صدایی بین آن ها خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

شریفی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۸۷ به بعد تحت عنوان نامگذاری سال ها ، احساس خطر را از ناحیه اقتصادی کردند که دشمن کشور را از نظر اقتصادی هدف گرفته و لازم است در این زمینه هوشیار بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان گفت:حربه اقتصادی علیه انقلاب آخرین حربه دشمن است و اگر بتوانیم جوانان را از میان برداریم به دولت های خلاء صلاح شده مواجه خواهیم بود.

شریفی اظهار کرد: اقتصاد و اهمیت اقتصادی موضوعی است که مقام معظم رهبری چند سال پیاپی آن را گوشزد کرده اند.

وی تصریح کرد: جامع ترین و کاملترین استخراج از فرمایشات مقام معظم رهبری در این است که اقتصاد ایران باید روی پای خود بایستد و رشد و اقتصاد متوقف نشود.

شریفی با اشاره به اینکه کشور ما سرشار از ظرفیت است بیان داشت: ما باید بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور استفاده کنیم و مسئولین امر نیز باید در این راستا حمایت های کافی و لازم را با مردم داشته باشند.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۱:۱۸

27 Jan 2020