کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمایت از تولیدات داخلی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

23 شهريور 1394 ساعت 12:15

مسئول بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که حمایت از تولیدات داخلی اقتصاد می باشد.


به گزارش جهانبین نیوز ،حسینعلی شریفی اظهار کرد: ما می توانیم با آنچه که داریم به ساده ترین شیوه تولیدات و مشاغل خانگی را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید وابستگی خود را به کشورهای بیگانه برای خرید کالا و اجناس کمتر کنیم تصریح کرد: ما وقتی به کشور بیگانه وابسته باشیم خیلی راحت تر می توانند ما را کنترل کنند.

شریفی با بیان اینکه سه هدف عمده در نامگذاری سال ۹۴ وجود داشت عنوان کرد: اوضاع نابسامان داعش که در منطقه وجود داشت،بحث انتخابات و بحث هسته ای سه هدف عمده نام گذاری سال هم دلی و هم زبانی ، دولت و ملت بوده است.

وی بیان داشت: جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه و وحدت بین دولت و ملت و هم چنین یک صدایی بین آن ها خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

شریفی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۸۷ به بعد تحت عنوان نامگذاری سال ها ، احساس خطر را از ناحیه اقتصادی کردند که دشمن کشور را از نظر اقتصادی هدف گرفته و لازم است در این زمینه هوشیار بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان گفت:حربه اقتصادی علیه انقلاب آخرین حربه دشمن است و اگر بتوانیم جوانان را از میان برداریم به دولت های خلاء صلاح شده مواجه خواهیم بود.

شریفی اظهار کرد: اقتصاد و اهمیت اقتصادی موضوعی است که مقام معظم رهبری چند سال پیاپی آن را گوشزد کرده اند.

وی تصریح کرد: جامع ترین و کاملترین استخراج از فرمایشات مقام معظم رهبری در این است که اقتصاد ایران باید روی پای خود بایستد و رشد و اقتصاد متوقف نشود.

شریفی با اشاره به اینکه کشور ما سرشار از ظرفیت است بیان داشت: ما باید بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور استفاده کنیم و مسئولین امر نیز باید در این راستا حمایت های کافی و لازم را با مردم داشته باشند.


انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 24443

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24443/حمایت-تولیدات-داخلی-لازمه-تحقق-اقتصاد-مقاومتی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir