۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۵۴۱۶
باحضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

عباس قنبری رئيس جديد دانشگاه فرهنگیان پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختياري شد

دانشگاه فرهنگيان مصداق واقعي يک پروژه ملي فرهنگي است و کاري جز فرهنگ از اين دانشگاه بر نمي آيد.
عباس قنبری رئيس جديد دانشگاه فرهنگیان پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختياري شد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از اساتيد برتر در اين مراسم که ظهر امروز شنبه ۳۱ خرداد با حضور جمعي از مسولان و فرهنگيان برگزار شد، دکتر حسيني، معاون دانشجويي دانشگاه فرهنگيان کشور با تبيين نقش اين دانشگاه در جامعه گفت: شان، سلوک و شخصيت دانشجويان دانشگاه فرهنگيان است که مي تواند دريچه هاي معنويت و شناخت را براي آحاد مردم باز نمايد.


وي با اشاره به اينکه افق هاي روشني را با تغيير و تحولات جديد مي توان در چهارمحال و بختياري باز کرد افزود: پرديس شهرکرد مي تواند يکي از پرديس هاي قطب کشور در جذب و ارتقاء دانش فرهنگيان شود.

حسيني با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه فرهنگ ، بيان داشت: دانشگاه فرهنگيان مصداق واقعي يک پروژه ملي فرهنگي است و کاري جز فرهنگ از اين دانشگاه بر نمي آيد.

وي در زمينه مهارت ها و دانش تخصصي مورد نياز و قابل برنامه ريزي اين دانشگاه گفت: هر دانشجو و فرهنگي بايد دانش روز همه علوم را در تخصص خود بداند و معلمان ما هم بايد مهارت هاي حرفه اي و حرفه معلمي را با تخصص ها رشد و تطبيق دهند.


معاون دانشجويي دانشگاه فرهنگيان کشور ادامه داد: از جمله اصول راهبردي اين دانشگاه، افزايش مهارت هاي کاربردي اساتيد و فرهنگيان اعم از ارتقاي دانش روز، توسعه دادن و افزايش فن بيان، مديريت کلاس ، مديريت ارتباطي براي دانش آموزان و فرهنگيان است و اين دانشگاه با اين ماموريت ويژه تاسيس شده است.

در اين مراسم دکتر عباس قنبري به عنوان رئيس جديد پرديس بحر العلوم شهرکرد معرفي و از زحمات ۷ساله آقاي اسلامي نيا، رئيس سابق، قدرداني شد.

گفتنی است دکتر عباس قنبري، سابقه معلمي در ناحيه يک شهرکرد، استادي دانشگاه شهرکرد، مولف ۲۴ کتاب، پژوهشگر برترکشوري ، کتابخوان نمونه کشوري، ارائه دهنده ۱۵۰مقاله کشوري و بين الملي و رياست بنياد ايران شناسي را در پرونده خود به همراه دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی آزوغ
همایش تقدیر از ائمه جماعات مدارس در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار شد:

آدرس خبر فوق:

http://samanebartar.ir/?p=934

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۳۷

27 Dec 2019