کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باحضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

عباس قنبری رئيس جديد دانشگاه فرهنگیان پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختياري شد

31 خرداد 1393 ساعت 14:13

دانشگاه فرهنگيان مصداق واقعي يک پروژه ملي فرهنگي است و کاري جز فرهنگ از اين دانشگاه بر نمي آيد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از اساتيد برتر در اين مراسم که ظهر امروز شنبه ۳۱ خرداد با حضور جمعي از مسولان و فرهنگيان برگزار شد، دکتر حسيني، معاون دانشجويي دانشگاه فرهنگيان کشور با تبيين نقش اين دانشگاه در جامعه گفت: شان، سلوک و شخصيت دانشجويان دانشگاه فرهنگيان است که مي تواند دريچه هاي معنويت و شناخت را براي آحاد مردم باز نمايد.


وي با اشاره به اينکه افق هاي روشني را با تغيير و تحولات جديد مي توان در چهارمحال و بختياري باز کرد افزود: پرديس شهرکرد مي تواند يکي از پرديس هاي قطب کشور در جذب و ارتقاء دانش فرهنگيان شود.

حسيني با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه فرهنگ ، بيان داشت: دانشگاه فرهنگيان مصداق واقعي يک پروژه ملي فرهنگي است و کاري جز فرهنگ از اين دانشگاه بر نمي آيد.

وي در زمينه مهارت ها و دانش تخصصي مورد نياز و قابل برنامه ريزي اين دانشگاه گفت: هر دانشجو و فرهنگي بايد دانش روز همه علوم را در تخصص خود بداند و معلمان ما هم بايد مهارت هاي حرفه اي و حرفه معلمي را با تخصص ها رشد و تطبيق دهند.


معاون دانشجويي دانشگاه فرهنگيان کشور ادامه داد: از جمله اصول راهبردي اين دانشگاه، افزايش مهارت هاي کاربردي اساتيد و فرهنگيان اعم از ارتقاي دانش روز، توسعه دادن و افزايش فن بيان، مديريت کلاس ، مديريت ارتباطي براي دانش آموزان و فرهنگيان است و اين دانشگاه با اين ماموريت ويژه تاسيس شده است.

در اين مراسم دکتر عباس قنبري به عنوان رئيس جديد پرديس بحر العلوم شهرکرد معرفي و از زحمات ۷ساله آقاي اسلامي نيا، رئيس سابق، قدرداني شد.

گفتنی است دکتر عباس قنبري، سابقه معلمي در ناحيه يک شهرکرد، استادي دانشگاه شهرکرد، مولف ۲۴ کتاب، پژوهشگر برترکشوري ، کتابخوان نمونه کشوري، ارائه دهنده ۱۵۰مقاله کشوري و بين الملي و رياست بنياد ايران شناسي را در پرونده خود به همراه دارد.


کد مطلب: 15416

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15416/عباس-قنبری-رئيس-جديد-دانشگاه-فرهنگیان-پردیس-بحرالعلوم-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir