۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۵۹۹۰
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

مسجدمحوري اولويت اصلي برنامه‌هاي سپاه ناحيه شهرستان بن

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: رويکرد مسجدي و مسجد‌محوري در راس برنامه‌هاي بسيج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد مي‌توانيم توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم را خنثي سازيم.
مسجدمحوري اولويت اصلي برنامه‌هاي سپاه ناحيه شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ گردهمايي امامان جمعه و جماعت، هيات امناي مساجد، فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي بسيج شهرستان بن در مسجد جامع بن برگزارشد.

حجت الاسلام سيد حسن ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در اين جلسه به اهميت وجود پايگاه بسيج در مساجد پرداخت و گفت:  دشمن تمام تلاش خود را در محقق نشدن خواسته هاي مقام معظم رهبري انجام داده و يکي از همين دشمني ها دور ساختن جوانان عزيز کشور ما از مسجد و اسلام ناب محمدي است.

وي افزود: مساجد پايگاه اصلي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي هستند و بسيج با اعتقاد به اين امر است که رويکرد خود را توجه بيش از پيش به مسجد قرار داده و تمرکز فعاليت هاي خويش را در مسجد گذاشته است.

میرافضلی با بيان اينکه امروز دشمن از مسجد و مسجدي بودن نسل جوان در هراس است، تصريح کرد: مکان مقدسي چون مسجد به عنوان سنگري مهم در راستاي مبارزه با توطئه‌ها و دسيسه‌هاي نرم دشمن است.

سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن درحاشيه برگزاري اين جلسه به خبرنگار زنگ خبر گفت: هجمه فرهنگي دشمن با هدف مقابله با ارزش‌هاي اسلامي و ترويج بي‌بند و باري و فساد در جامعه است و امروزه اگر رهبري معظم مسأله آتش به اختيار را مطرح مي‌فرمايند، نشان از اين است که کارهاي زمين‌مانده فرهنگي بسيار هستند و بايد متوليان فرهنگي به ‌صورت خودجوش در راستاي مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمن تلاش جدي داشته باشند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بن ادامه داد: نسل جوان امروز در کنار تمام فعاليت‌ها نيازمند تقويت بنيه ديني خود هستند که اين مهم مي‌تواند در مساجد محقق شود.
 
وي افزود: در عصر کنوني که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي در قالب جنگ نرم انواع شبهات و تبليغات مسموم را عليه ملت ايران به راه انداختند مساجد سنگري مطمئن براي دفاع از اسلام و ايران اسلامي هستند و بايد بتوانند مدافعان واقعي انقلاب اسلامي را تربيت نمايند.

موسوي اظهار داشت: رويکرد مسجدي و مسجد‌محوري در راس برنامه‌هاي بسيج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد مي‌توانيم توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم را خنثي سازيم.

وي بيان کرد: درراستاي  برنامه هاي بسيج و سپاه و اولويت حضور جوانان پرشور و انقلابي  در مساجد، اولين گردهمايي خادمين مساجد شامل هيئت امناي مساجد، امام جماعت مساجد، فرماندهان محترم پايگاه هاي بسيج و کانون هاي فرهنگي مساجد برگزار شد.

موسوي ضمن بيان اهداف اين جلسه گفت: هدف ازاجراي اين برنامه اين است  که سپاه ناحيه مقاومتي شهرستان بن کمک خواهد کرد که برنامه هاي فرهنگي مساجد با بسته هاي حمايتي سپاه، هم حمايت معنوي و هم حمايت مالي شوند.

وي افزود: در حدود 15 مسجد در برنامه کاري سپاه ناحيه شهرستان بن قرار گرفته است که عدد قابل توجهي در سطح شهرستان بن  مي باشد.

موسوي در پايان بیان داشت: مسجد جامع شهر بن به عنوان مسجد الگو انتخاب شده است و همچنين هشت مسجد در  سطح دو  و هفت مسجد در هدف دوم در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۰:۳۴

24 Jan 2020