کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

مسجدمحوري اولويت اصلي برنامه‌هاي سپاه ناحيه شهرستان بن

7 شهريور 1396 ساعت 12:44

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: رويکرد مسجدي و مسجد‌محوري در راس برنامه‌هاي بسيج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد مي‌توانيم توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم را خنثي سازيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ گردهمايي امامان جمعه و جماعت، هيات امناي مساجد، فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي بسيج شهرستان بن در مسجد جامع بن برگزارشد.

حجت الاسلام سيد حسن ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در اين جلسه به اهميت وجود پايگاه بسيج در مساجد پرداخت و گفت:  دشمن تمام تلاش خود را در محقق نشدن خواسته هاي مقام معظم رهبري انجام داده و يکي از همين دشمني ها دور ساختن جوانان عزيز کشور ما از مسجد و اسلام ناب محمدي است.

وي افزود: مساجد پايگاه اصلي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي هستند و بسيج با اعتقاد به اين امر است که رويکرد خود را توجه بيش از پيش به مسجد قرار داده و تمرکز فعاليت هاي خويش را در مسجد گذاشته است.

میرافضلی با بيان اينکه امروز دشمن از مسجد و مسجدي بودن نسل جوان در هراس است، تصريح کرد: مکان مقدسي چون مسجد به عنوان سنگري مهم در راستاي مبارزه با توطئه‌ها و دسيسه‌هاي نرم دشمن است.

سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن درحاشيه برگزاري اين جلسه به خبرنگار زنگ خبر گفت: هجمه فرهنگي دشمن با هدف مقابله با ارزش‌هاي اسلامي و ترويج بي‌بند و باري و فساد در جامعه است و امروزه اگر رهبري معظم مسأله آتش به اختيار را مطرح مي‌فرمايند، نشان از اين است که کارهاي زمين‌مانده فرهنگي بسيار هستند و بايد متوليان فرهنگي به ‌صورت خودجوش در راستاي مقابله با هجمه‌هاي فرهنگي دشمن تلاش جدي داشته باشند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بن ادامه داد: نسل جوان امروز در کنار تمام فعاليت‌ها نيازمند تقويت بنيه ديني خود هستند که اين مهم مي‌تواند در مساجد محقق شود.
 
وي افزود: در عصر کنوني که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي در قالب جنگ نرم انواع شبهات و تبليغات مسموم را عليه ملت ايران به راه انداختند مساجد سنگري مطمئن براي دفاع از اسلام و ايران اسلامي هستند و بايد بتوانند مدافعان واقعي انقلاب اسلامي را تربيت نمايند.

موسوي اظهار داشت: رويکرد مسجدي و مسجد‌محوري در راس برنامه‌هاي بسيج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد مي‌توانيم توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم را خنثي سازيم.

وي بيان کرد: درراستاي  برنامه هاي بسيج و سپاه و اولويت حضور جوانان پرشور و انقلابي  در مساجد، اولين گردهمايي خادمين مساجد شامل هيئت امناي مساجد، امام جماعت مساجد، فرماندهان محترم پايگاه هاي بسيج و کانون هاي فرهنگي مساجد برگزار شد.

موسوي ضمن بيان اهداف اين جلسه گفت: هدف ازاجراي اين برنامه اين است  که سپاه ناحيه مقاومتي شهرستان بن کمک خواهد کرد که برنامه هاي فرهنگي مساجد با بسته هاي حمايتي سپاه، هم حمايت معنوي و هم حمايت مالي شوند.

وي افزود: در حدود 15 مسجد در برنامه کاري سپاه ناحيه شهرستان بن قرار گرفته است که عدد قابل توجهي در سطح شهرستان بن  مي باشد.

موسوي در پايان بیان داشت: مسجد جامع شهر بن به عنوان مسجد الگو انتخاب شده است و همچنين هشت مسجد در  سطح دو  و هفت مسجد در هدف دوم در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 35990

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35990/مسجدمحوري-اولويت-اصلي-برنامه-هاي-سپاه-ناحيه-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir