۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۲۴۱۷
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:

در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن وجود ندارد

نعیم امامی گفت: در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن نوشته نشده است و البته باید توجه داشت که در حوزه صنعت استان صنایع دانش بنیان مد نظر است.
در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن وجود ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد دکتر نعیم امامی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در پنل تخصصی توسعه صنعت، معدن تجارت همایش ملی تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن نوشته نشده است و البته باید توجه داشت که در حوزه صنعت استان صنایع دانش بنیان مد نظر است.

دکتر امامی به مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: جذابیت کم برای سرمایه گذاران، کامل نبودن زنجیره ی تولید استان، بحث راه آهن و خط ریلی استان، توجه بیشتر به نقدینگی توسط بانک ها و مشکلات دیگر موانعی هستند که پیشرفت این حوزه را تحت الشعاع خود قرار داده اند.

نعیم امامی همچنین در خصوص پتانسیل های استان اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری از امکانات زیر بنایی از پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری برای توسعه فولاد برخوردار است. موقعیت ارتباطی خوب و قرار گرفتن بین دو استان اصفهان و خوزستان، چهارمحال و بختیاری را مناسب ترین گزینه در سطح کشور برای توسعه صنعت فولاد کرده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همچنین اهم برنامه های آینده در حوزه صنعت استان چهارمحال و بختیاری را تکمیل پتروشیمی لردگان، خاور سیمان لردگان، ورق های پوشش دار تاراز و واحد تاسیس حجاب عنوان کرد.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۵۶

6 Jan 2020