کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان:

در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن وجود ندارد

25 ارديبهشت 1394 ساعت 14:07

نعیم امامی گفت: در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن نوشته نشده است و البته باید توجه داشت که در حوزه صنعت استان صنایع دانش بنیان مد نظر است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد دکتر نعیم امامی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در پنل تخصصی توسعه صنعت، معدن تجارت همایش ملی تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه ی ششم توسعه، هیچ برنامه ای برای حوزه معدن نوشته نشده است و البته باید توجه داشت که در حوزه صنعت استان صنایع دانش بنیان مد نظر است.

دکتر امامی به مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: جذابیت کم برای سرمایه گذاران، کامل نبودن زنجیره ی تولید استان، بحث راه آهن و خط ریلی استان، توجه بیشتر به نقدینگی توسط بانک ها و مشکلات دیگر موانعی هستند که پیشرفت این حوزه را تحت الشعاع خود قرار داده اند.

نعیم امامی همچنین در خصوص پتانسیل های استان اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری از امکانات زیر بنایی از پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری برای توسعه فولاد برخوردار است. موقعیت ارتباطی خوب و قرار گرفتن بین دو استان اصفهان و خوزستان، چهارمحال و بختیاری را مناسب ترین گزینه در سطح کشور برای توسعه صنعت فولاد کرده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان همچنین اهم برنامه های آینده در حوزه صنعت استان چهارمحال و بختیاری را تکمیل پتروشیمی لردگان، خاور سیمان لردگان، ورق های پوشش دار تاراز و واحد تاسیس حجاب عنوان کرد.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج


کد مطلب: 22417

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22417/برنامه-ی-ششم-توسعه-هیچ-حوزه-معدن-وجود-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir