۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۲۱۸۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حرکت انفعالی در فعالیت های قرآنی، مهجوریت قرآن را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن امروزه مظلوم و مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.
حرکت انفعالی در فعالیت های قرآنی، مهجوریت قرآن را به دنبال دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسليمن محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: قرآن امروزه مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.

وي به دليل عدم همکاري دستگاه هاي استان ابراز گلايه کرد و افزود: قرآن امروزه مظلوم و مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.

نکونام بر ارزيابي اعضا و جلسات شوراي توسعه فعاليت هاي قرآني استان تاکيد کرد و اظهار کرد: با ارزيابي از اعضاي جلسه نقاط قوت و ضعف شورا مشخص شده و مي توانيم آن ها را تقويت يا رفع نماييم.

حجت الاسلام نکونام با استقبال از برگزاري آيين تجليل از قرآنيان فعال استان، تصريح کرد: اين آيين با جامعيت و انسجام همه نهادها و دستگاه هاي استان برگزار شود.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه برگزاري محافل انس با قرآن در استان بر قرآني شدن فضاي استان تاثير بسيار زيادي دارد، عنوان کرد: اگر جلسات و محافل انس با قرآن به صورت مستمر و گسترده در استان بر گزار شود در قرآني شدن جامعه بسيار مهم و موثر خواهد بود.

وي تصريح کرد: بر اساس آيين نامه شوراي توسعه و گسترش فعاليت هاي قرآني استان حضور مديران و روساي دستگاه هاي مختلف استان در اين جلسات الزامي است ولي برخي از مديران استان اهمال کاري مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۰۶

20 Jan 2020