کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حرکت انفعالی در فعالیت های قرآنی، مهجوریت قرآن را به دنبال دارد

25 آذر 1395 ساعت 11:29

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن امروزه مظلوم و مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسليمن محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: قرآن امروزه مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.

وي به دليل عدم همکاري دستگاه هاي استان ابراز گلايه کرد و افزود: قرآن امروزه مظلوم و مهجور است و اگر بخواهيم در فعاليت هاي قرآني انفعالي عمل کنيم بر مهجوريت قرآن مي افزاييم.

نکونام بر ارزيابي اعضا و جلسات شوراي توسعه فعاليت هاي قرآني استان تاکيد کرد و اظهار کرد: با ارزيابي از اعضاي جلسه نقاط قوت و ضعف شورا مشخص شده و مي توانيم آن ها را تقويت يا رفع نماييم.

حجت الاسلام نکونام با استقبال از برگزاري آيين تجليل از قرآنيان فعال استان، تصريح کرد: اين آيين با جامعيت و انسجام همه نهادها و دستگاه هاي استان برگزار شود.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه برگزاري محافل انس با قرآن در استان بر قرآني شدن فضاي استان تاثير بسيار زيادي دارد، عنوان کرد: اگر جلسات و محافل انس با قرآن به صورت مستمر و گسترده در استان بر گزار شود در قرآني شدن جامعه بسيار مهم و موثر خواهد بود.

وي تصريح کرد: بر اساس آيين نامه شوراي توسعه و گسترش فعاليت هاي قرآني استان حضور مديران و روساي دستگاه هاي مختلف استان در اين جلسات الزامي است ولي برخي از مديران استان اهمال کاري مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32182

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32182/حرکت-انفعالی-فعالیت-های-قرآنی-مهجوریت-قرآن-دنبال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir