۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۲۶۵۰۱

اعدام شيخ نمر توسط آل سعود انتقام گيري از ملت ايران و جمهوري اسلامي است

تجمع طلاب و دانشجويان استان چهارمحال و بختياري در اعتراض به شهادت مظلومانه آيت الله شيخ نمر باقر النمر
اعدام شيخ نمر توسط آل سعود انتقام گيري از ملت ايران و جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل خبرنگار منطقه آزاد، صبح امروز ۱۳ دي ماه صدها نفر از طلاب استان و دانشجويان در مکان مهديه مصلي بزرگ امام خميني رحمه الله عليه شهرکرد بر عليه اعدام شيخ نمر تجمع کردند.

در ابتداي اين برنامه حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد احمدي مدير حوزه علميه استان ضمن محکوميت اين جنايت آل سعود گفت: اين حرکت آل سعود نشان از مرگ حکومت آل سعود و شکست آنان در سوريه و عراق و لبنان مي باشد.

احمدي با اشاره به ابعاد شخصيتي آيت الله شيخ نمر گفت: وهابيون افرادي هستند که منطقشان خشونت و بي احترامي به غير وهابي مي باشد. ولي شيخ نمر و يارانش با تاثي از عاشورا زندگي با ذلت را فداي مرگ با عزت کردند.

در ادامه اين برنامه نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد ضمن عرض تبريک و تسليت به مناسبت شهادت اين عالم وارسته گفت: آل سعود از همان نسلي هستند که پيامبر را تحريم اقتصادي کردند و امروز هم با پايين آوردن قيمت نفت براي تکميل پازل غرب براي شکست جبهه مقاومت اقدام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افزود: اين حرکت آل سعود انتقام گيري از ملت ايران و جمهوري اسلامي مي باشد و چون امروز به برکت انقلاب اسلامي دست دشمنان به ما نمي رسد انتقامشان را از شيخ نمرها مي گيرند. و ملت ما بايد امروز بيدار باشند که قطره قطره خون شيخ نمر براي مردم ما درس بصيرت، پيروي از ولايت فقيه و وحدت اقشار جامعه مي باشد که اين وظيفه طلاب علوم ديني است که اين پيام را به مردم برسانند و تبيين گر اين حقيقت باشند.

در پايان بيانيه بسيج طلاب استان در جمع تظاهر کنندگان قرائت شد و حضار با سر دادن شعار هاي عليه آل سعود و امريکا و صهيونسيم اين حرکت ددمناشانه آل سعود را محکوم کردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۱:۳۰

26 Dec 2019