کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعدام شيخ نمر توسط آل سعود انتقام گيري از ملت ايران و جمهوري اسلامي است

13 دی 1394 ساعت 14:16

تجمع طلاب و دانشجويان استان چهارمحال و بختياري در اعتراض به شهادت مظلومانه آيت الله شيخ نمر باقر النمر


به گزارش جهانبین نیوز به نقل خبرنگار منطقه آزاد، صبح امروز ۱۳ دي ماه صدها نفر از طلاب استان و دانشجويان در مکان مهديه مصلي بزرگ امام خميني رحمه الله عليه شهرکرد بر عليه اعدام شيخ نمر تجمع کردند.

در ابتداي اين برنامه حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد احمدي مدير حوزه علميه استان ضمن محکوميت اين جنايت آل سعود گفت: اين حرکت آل سعود نشان از مرگ حکومت آل سعود و شکست آنان در سوريه و عراق و لبنان مي باشد.

احمدي با اشاره به ابعاد شخصيتي آيت الله شيخ نمر گفت: وهابيون افرادي هستند که منطقشان خشونت و بي احترامي به غير وهابي مي باشد. ولي شيخ نمر و يارانش با تاثي از عاشورا زندگي با ذلت را فداي مرگ با عزت کردند.

در ادامه اين برنامه نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد ضمن عرض تبريک و تسليت به مناسبت شهادت اين عالم وارسته گفت: آل سعود از همان نسلي هستند که پيامبر را تحريم اقتصادي کردند و امروز هم با پايين آوردن قيمت نفت براي تکميل پازل غرب براي شکست جبهه مقاومت اقدام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افزود: اين حرکت آل سعود انتقام گيري از ملت ايران و جمهوري اسلامي مي باشد و چون امروز به برکت انقلاب اسلامي دست دشمنان به ما نمي رسد انتقامشان را از شيخ نمرها مي گيرند. و ملت ما بايد امروز بيدار باشند که قطره قطره خون شيخ نمر براي مردم ما درس بصيرت، پيروي از ولايت فقيه و وحدت اقشار جامعه مي باشد که اين وظيفه طلاب علوم ديني است که اين پيام را به مردم برسانند و تبيين گر اين حقيقت باشند.

در پايان بيانيه بسيج طلاب استان در جمع تظاهر کنندگان قرائت شد و حضار با سر دادن شعار هاي عليه آل سعود و امريکا و صهيونسيم اين حرکت ددمناشانه آل سعود را محکوم کردند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26501

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26501/اعدام-شيخ-نمر-توسط-آل-سعود-انتقام-گيري-ملت-ايران-جمهوري-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir