۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۰۱۸۱
در سفر به اردل اعلام شد

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به محور شلیل–گوزلک

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری از اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار به محور شلیل–گوزلک در شهرستان اردل خبر داد.
اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به محور شلیل–گوزلک
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشیدی مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان اردل و بازدید از پروژه های راهداری این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار برای محور شلیل–گوزلک در شهرستان اردل اختصاص یافت.

وی بیان داشت: به زودی مطالعات پل معلق از ورودی اردل به ورودی دهانه تونل این شهر آغاز و محور سه راهی شیخ محمود به محور ۱۲ امام نیز ایمن سازی خواهد شد.

جمشیدی در بازدید از بیش از ۶ پروژه شهرستان اردل خاطرنشان كرد: در پروژه سه راه بهشت آباد – تنگ جونقان، اصلاح دید و اصلاح هندسی پیچ ها در حال اجرا است که نقاط پر تصادف در این محور حذف و ایمنی محور افزایش خواهد یافت.

وی پس از بررسی میدانی پل ورودی شهر سرخون گفت: حساسیت موجود در این پروژه، حفظ چشمه این شهر است که در بازدید انجام گرفته و بررسی های میدانی با معاونین و گفتگو با شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر مقرر شد نسبت به تعریض جاده و احداث پل بزرگ ورودی این شهر با هدف جلوگیری و محافظت از چشمه جوشان آن اقدام گردد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختیاری در یازدید محور روستای آزادگان کنمی افزود: روند احداث کانال انتقال آب کشاورزی این روستا بصورت مطلوب در حال اجرا است و با اتمام این امر پروژه عملیات خاک برداری، اصلاح دید و طرح هندسی محور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۲:۳۵

27 Dec 2019