کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سفر به اردل اعلام شد

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به محور شلیل–گوزلک

5 شهريور 1397 ساعت 13:31

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری از اختصاص ده میلیارد ریال اعتبار به محور شلیل–گوزلک در شهرستان اردل خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشیدی مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان اردل و بازدید از پروژه های راهداری این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار برای محور شلیل–گوزلک در شهرستان اردل اختصاص یافت.

وی بیان داشت: به زودی مطالعات پل معلق از ورودی اردل به ورودی دهانه تونل این شهر آغاز و محور سه راهی شیخ محمود به محور ۱۲ امام نیز ایمن سازی خواهد شد.

جمشیدی در بازدید از بیش از ۶ پروژه شهرستان اردل خاطرنشان كرد: در پروژه سه راه بهشت آباد – تنگ جونقان، اصلاح دید و اصلاح هندسی پیچ ها در حال اجرا است که نقاط پر تصادف در این محور حذف و ایمنی محور افزایش خواهد یافت.

وی پس از بررسی میدانی پل ورودی شهر سرخون گفت: حساسیت موجود در این پروژه، حفظ چشمه این شهر است که در بازدید انجام گرفته و بررسی های میدانی با معاونین و گفتگو با شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر مقرر شد نسبت به تعریض جاده و احداث پل بزرگ ورودی این شهر با هدف جلوگیری و محافظت از چشمه جوشان آن اقدام گردد.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختیاری در یازدید محور روستای آزادگان کنمی افزود: روند احداث کانال انتقال آب کشاورزی این روستا بصورت مطلوب در حال اجرا است و با اتمام این امر پروژه عملیات خاک برداری، اصلاح دید و طرح هندسی محور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40181

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40181/اختصاص-10-میلیارد-ریال-اعتبار-محور-شلیل-گوزلک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir