۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۱۱۴۶
رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري خبر داد:

حضور20 طرح منتخب استان در پنجمين جشنواره ملي علم تا عمل

رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري، از برگزاري جشنواره ملي علم تا عمل و حضور 20 طرح انتخاب شده از استان در اين جشنواره، خبرداد.
حضور20 طرح منتخب استان در پنجمين جشنواره  ملي علم تا عمل
به گزارش جهانبین نیوز دكتر خداداد پيرعلي رئيس بنياد نخبگان استان؛ گفت: پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با هدف به تصویر کشیدن توان فناوری استان های مختلف در اقتصاد دانش بنیان و در سه بخش برگزيدگان استاني، برگزيدگان ملي و بخش نمایشگاهی، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با شعار " تبلور تجاری سازی فناوری" افتتاح شد.

وي با اشاره به اينكه، تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال شده بود و ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده و درجشنواره ملي علم تا عمل حضور يافته و رقابت کردند، افزود: اين طرح ها در زمينه هاي صنايع خودرو، شيمي و پليمر، فناوري هاي نانو، الكترونيك، بازي هاي فكري، كشاورزي، دامپروري و گياهان دارويي مي باشند.

لازم به ذکر است جشنواره امسال در بخش جشنواره ای و بخش نمایشگاهی برگزار شد که در بخش جشنواره ای طرح های فناورانه را که از استان های سراسر کشور توسط کمیته های منتخب استانی معرفی و به رقابت گذاشته شد و در بخش نمایشگاهی نیز تعداد بیشتری از واحدهای فناوری که توانستند با توسعه محصول، ثروت زایی از دانش فنی و علم را با رونق بیشتری دنبال کنند عرضه شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۶:۱۸

1 Jan 2020