کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري خبر داد:

حضور20 طرح منتخب استان در پنجمين جشنواره ملي علم تا عمل

9 اسفند 1393 ساعت 9:42

رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري، از برگزاري جشنواره ملي علم تا عمل و حضور 20 طرح انتخاب شده از استان در اين جشنواره، خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز دكتر خداداد پيرعلي رئيس بنياد نخبگان استان؛ گفت: پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل با هدف به تصویر کشیدن توان فناوری استان های مختلف در اقتصاد دانش بنیان و در سه بخش برگزيدگان استاني، برگزيدگان ملي و بخش نمایشگاهی، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با شعار " تبلور تجاری سازی فناوری" افتتاح شد.

وي با اشاره به اينكه، تعداد ۴۰ طرح به دبیرخانه استانی ارسال شده بود و ۲۰ طرح که بر اساس مستندات فني و مالي که حداقل امتیاز را کسب نمودند به دبيرخانه مركزي ارجاع داده و درجشنواره ملي علم تا عمل حضور يافته و رقابت کردند، افزود: اين طرح ها در زمينه هاي صنايع خودرو، شيمي و پليمر، فناوري هاي نانو، الكترونيك، بازي هاي فكري، كشاورزي، دامپروري و گياهان دارويي مي باشند.

لازم به ذکر است جشنواره امسال در بخش جشنواره ای و بخش نمایشگاهی برگزار شد که در بخش جشنواره ای طرح های فناورانه را که از استان های سراسر کشور توسط کمیته های منتخب استانی معرفی و به رقابت گذاشته شد و در بخش نمایشگاهی نیز تعداد بیشتری از واحدهای فناوری که توانستند با توسعه محصول، ثروت زایی از دانش فنی و علم را با رونق بیشتری دنبال کنند عرضه شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21146

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21146/حضور20-طرح-منتخب-استان-پنجمين-جشنواره-ملي-علم-عمل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir