۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۹۹۱۱
مسئول بسیج دانشجویی استان در جمع زائران راهیان نور شمال غرب:

ایستادگی و تبعیت از فرمان ولی، نه شعار بلکه اوج شعور انقلابی است/ پیشمرگان کرد نقشه‌های آمریکا را خوب شناختند

مسول بسیج دانشجویی استان گفت: پیشمرگان کرد و جوانان انقلابی کردستان نشان دادند آمریکا و نقشه‌های او را خوب می‌شناسند از این‌رو با جانفشانی در راه کشور، پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند.
ایستادگی و تبعیت از فرمان ولی، نه شعار بلکه اوج شعور انقلابی است/ پیشمرگان کرد نقشه‌های آمریکا را خوب شناختند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، احمد راستینه در جمع دانشجویان و زائران راهیان نور شمال غرب در تپه الله اکبر سنندج گفت: این تپه الله اکبر امروز فریاد می‌زند اگر به شعارهای انقلابی پایبند باشیم، هر دشمنی را در هم می‌شکنیم.

راستینه افزود: ملتی که به خواست و اراده الهی گردن نهد و به فرمان ولی عمل کند، برای همیشه سرفراز خواهد بود.

وی ادامه داد: آن روز که گفتند کمیته انقلاب باید از شهر سنندج بیرون رود، اما فرزندان انقلاب به فرمان امام (ره) ایستادند و تپه الله اکبر را برای تاریخ خلق کردند و این موضوع نشان می‌دهد که ایستادگی و تبعیت از فرمان ولی، نه شعار بلکه اوج شعور انقلابی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: پیشمرگان کرد و جوانان انقلابی کردستان نشان دادند آمریکا و نقشه‌های او را خوب می‌شناسند از این‌رو با جانفشانی در راه کشور، پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند.

احمد راستینه گفت: آن‌ها که امروز از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت می شوند، بدانند که پیشمرگان کرد با عمل به همین شعار استقلال این کشور را رقم زدند.

وی بیان داشت: نظام سلطه همواره تلاش کرده است با ایجاد نفاق و چند دستگی، اتحاد ملت را خدشه‌دار کند و فروپاشی ملت‌های بزرگ چون ایران از برنامه‌های بلند مدت آن‌هاست.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۶:۵۳

27 Jan 2020