کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی استان در جمع زائران راهیان نور شمال غرب:

ایستادگی و تبعیت از فرمان ولی، نه شعار بلکه اوج شعور انقلابی است/ پیشمرگان کرد نقشه‌های آمریکا را خوب شناختند

23 مرداد 1395 ساعت 12:15

مسول بسیج دانشجویی استان گفت: پیشمرگان کرد و جوانان انقلابی کردستان نشان دادند آمریکا و نقشه‌های او را خوب می‌شناسند از این‌رو با جانفشانی در راه کشور، پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، احمد راستینه در جمع دانشجویان و زائران راهیان نور شمال غرب در تپه الله اکبر سنندج گفت: این تپه الله اکبر امروز فریاد می‌زند اگر به شعارهای انقلابی پایبند باشیم، هر دشمنی را در هم می‌شکنیم.

راستینه افزود: ملتی که به خواست و اراده الهی گردن نهد و به فرمان ولی عمل کند، برای همیشه سرفراز خواهد بود.

وی ادامه داد: آن روز که گفتند کمیته انقلاب باید از شهر سنندج بیرون رود، اما فرزندان انقلاب به فرمان امام (ره) ایستادند و تپه الله اکبر را برای تاریخ خلق کردند و این موضوع نشان می‌دهد که ایستادگی و تبعیت از فرمان ولی، نه شعار بلکه اوج شعور انقلابی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: پیشمرگان کرد و جوانان انقلابی کردستان نشان دادند آمریکا و نقشه‌های او را خوب می‌شناسند از این‌رو با جانفشانی در راه کشور، پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند.

احمد راستینه گفت: آن‌ها که امروز از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت می شوند، بدانند که پیشمرگان کرد با عمل به همین شعار استقلال این کشور را رقم زدند.

وی بیان داشت: نظام سلطه همواره تلاش کرده است با ایجاد نفاق و چند دستگی، اتحاد ملت را خدشه‌دار کند و فروپاشی ملت‌های بزرگ چون ایران از برنامه‌های بلند مدت آن‌هاست.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 29911

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29911/ایستادگی-تبعیت-فرمان-ولی-نه-شعار-بلکه-اوج-شعور-انقلابی-پیشمرگان-نقشه-های-آمریکا-خوب-شناختند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir