۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۰۶۲۰
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري:

مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به جايگاه والاي آموزش و پرورش در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي افزود: مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد.
مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد

به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ شهريار حيدري در نشست صميمانه با مسئولين آموزش و پرورش استان به جايگاه مهم و با اهميت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: معلمان در فرهنگ‌سازي و همچنين ارتقاء احساس امنيت نقش بسزا و مؤثري دارند.

وي گفت: پليس همواره در کنار آموزش و پرورش قرار دارد تا با تعاملات منسجم بتواند در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تأمين امنيت اجتماعي گام‌هاي مؤثري را بردارد.

سرهنگ شهريار حيدري با اشاره به جايگاه والاي آموزش و پرورش در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي افزود: مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در اين ديدار گفت: نيروي انتظامي در راستاي جلب مشاركت‌هاي مردمي در راستاي تحقق امنيت پايدار در جامعه، با انجام کارهاي فرهنگي و اجتماعي، تعاملات گسترده‌اي با ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي برقرار كرده است.

سرهنگ حيدري مشاركت مردم در طرح‌ها و برنامه ‌هاي نيروي انتظامي را مثال‌زدني دانست و افزود: رويكرد جامعه محور نيروي انتظامي موجب شد اين نيرو در جذب مشاركت مردمي موفق عمل كند.

وي با تأكيد بر نگرش هدفمند به برنامه‌هاي اين نيرو گفت: نيروي انتظامي در بازه‌هاي زماني مختلف گوشه‌هايي از اقتدار، توانمندي، كارآمدي و هوشمندي را به‌منظور افزايش سطح احساس امنيت در جامعه به نمايش مي‌گذارد.

وي جلب مشارکت‌هاي عمومي، اعتمادسازي، کاهش فاصله بين مطالبات مردم و پليس، همگام‌سازي مردم در انجام مأموريت‌هاي نيروي انتظامي، کمک به منزلت اجتماعي پليس و آگاهي بخشي به مردم را از اهداف کلي نيروي انتظامي دانست و گفت: اين مهم با رويکرد پيشگيري در تدوين برنامه ها و توجه به مؤلفه هاي اجتماعي و فعال سازي تعاملات با ساير سازمانها ، نهادها و اقشار جامعه محقق مي‌شود.

سرهنگ حيدري ارائه هدفمند و هنرمندانه پيام ها و هشدارهاي اجتماعي و انتظامي به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهي‌هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان را از ديگر برنامه هاي مهم پليس در هفته نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: اين مهم با همكاري تنگاتنگ آموزش و پرورش و پليس به نحو چشمگيري به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وي ادامه داد: در همين راستا هريک از پليس هاي تخصصي استان در حوزه کاري خود با اعزام کارشناسان مربوطه در مساجد، مدارس و محلات برنامه هاي آموزش همگاني و آگاه سازي جامعه هدف را در خصوص پديده شوم موادمخدر و ساير معضلات اجتماعي دنبال مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۲۸

30 Dec 2019