:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري:

مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد

28 شهريور 1395 ساعت 12:34

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به جايگاه والاي آموزش و پرورش در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي افزود: مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ شهريار حيدري در نشست صميمانه با مسئولين آموزش و پرورش استان به جايگاه مهم و با اهميت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: معلمان در فرهنگ‌سازي و همچنين ارتقاء احساس امنيت نقش بسزا و مؤثري دارند.

وي گفت: پليس همواره در کنار آموزش و پرورش قرار دارد تا با تعاملات منسجم بتواند در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تأمين امنيت اجتماعي گام‌هاي مؤثري را بردارد.

سرهنگ شهريار حيدري با اشاره به جايگاه والاي آموزش و پرورش در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي افزود: مشارکت فرهنگيان در امنيت اجتماعي تأثير بسزايي در کاهش جرايم دارد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در اين ديدار گفت: نيروي انتظامي در راستاي جلب مشاركت‌هاي مردمي در راستاي تحقق امنيت پايدار در جامعه، با انجام کارهاي فرهنگي و اجتماعي، تعاملات گسترده‌اي با ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي برقرار كرده است.

سرهنگ حيدري مشاركت مردم در طرح‌ها و برنامه ‌هاي نيروي انتظامي را مثال‌زدني دانست و افزود: رويكرد جامعه محور نيروي انتظامي موجب شد اين نيرو در جذب مشاركت مردمي موفق عمل كند.

وي با تأكيد بر نگرش هدفمند به برنامه‌هاي اين نيرو گفت: نيروي انتظامي در بازه‌هاي زماني مختلف گوشه‌هايي از اقتدار، توانمندي، كارآمدي و هوشمندي را به‌منظور افزايش سطح احساس امنيت در جامعه به نمايش مي‌گذارد.

وي جلب مشارکت‌هاي عمومي، اعتمادسازي، کاهش فاصله بين مطالبات مردم و پليس، همگام‌سازي مردم در انجام مأموريت‌هاي نيروي انتظامي، کمک به منزلت اجتماعي پليس و آگاهي بخشي به مردم را از اهداف کلي نيروي انتظامي دانست و گفت: اين مهم با رويکرد پيشگيري در تدوين برنامه ها و توجه به مؤلفه هاي اجتماعي و فعال سازي تعاملات با ساير سازمانها ، نهادها و اقشار جامعه محقق مي‌شود.

سرهنگ حيدري ارائه هدفمند و هنرمندانه پيام ها و هشدارهاي اجتماعي و انتظامي به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهي‌هاي انتظامي و اجتماعي شهروندان را از ديگر برنامه هاي مهم پليس در هفته نيروي انتظامي عنوان كرد و گفت: اين مهم با همكاري تنگاتنگ آموزش و پرورش و پليس به نحو چشمگيري به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وي ادامه داد: در همين راستا هريک از پليس هاي تخصصي استان در حوزه کاري خود با اعزام کارشناسان مربوطه در مساجد، مدارس و محلات برنامه هاي آموزش همگاني و آگاه سازي جامعه هدف را در خصوص پديده شوم موادمخدر و ساير معضلات اجتماعي دنبال مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج


کد مطلب: 30620

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30620/مشارکت-فرهنگيان-امنيت-اجتماعي-تأثير-بسزايي-کاهش-جرايم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir