۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۷۸۱۳
معاون ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختیاری:

بن بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در چهارمحال و بختیاری دارد

معاون ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بن بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در چهارمحال و بختیاری دارد و موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شده است.
بن بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در چهارمحال و بختیاری دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، آخرين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان در سال ۹۴ با موضوع ازدواج جوانان و ازدواج آسان در محل فرمانداري شهرستان بن برگزار شد.

در اين جلسه که زماني، معاون ستاد ساماندهي امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشت ضمن ابراز خوشحالي از پيگيري‌هاي شهرستان بن در ضمينه ازدواج آسان گفت: يکي از اهداف وزارت ورزش و جوانان تشکيل سازمان‌هاي مردم نهاد و NGOهايی در بين جوانان عزيز مي‌باشد که در اين راستا به ۹ شهرستان استان ابلاغ کرديم که ادارات ورزش و جوانان هر شهرستان با همکاري فرمانداري‌ها اقدام به تشکيل، سازمان‌هاي مردم‌نهاد نموده و همکاري‌هاي لازم را در اين خصوص انجام دهند.

وي ادامه داد: شهرستان بن با همکاري فرماندار بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در سطح استان دارد و موفق شده است که رتبه اول را در سطح استان کسب نمايد.

زماني افزود: به سازمان‌هاي مردم‌نهادي که بتوانند طرح‌هاي خوب و مفيدي را براي جوانان ارائه بدهند اعتبارات خوبي در نظر گرفته شده است.


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۵۹

27 Dec 2019