کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختیاری:

بن بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در چهارمحال و بختیاری دارد

22 اسفند 1394 ساعت 12:58

معاون ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بن بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در چهارمحال و بختیاری دارد و موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، آخرين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان در سال ۹۴ با موضوع ازدواج جوانان و ازدواج آسان در محل فرمانداري شهرستان بن برگزار شد.

در اين جلسه که زماني، معاون ستاد ساماندهي امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشت ضمن ابراز خوشحالي از پيگيري‌هاي شهرستان بن در ضمينه ازدواج آسان گفت: يکي از اهداف وزارت ورزش و جوانان تشکيل سازمان‌هاي مردم نهاد و NGOهايی در بين جوانان عزيز مي‌باشد که در اين راستا به ۹ شهرستان استان ابلاغ کرديم که ادارات ورزش و جوانان هر شهرستان با همکاري فرمانداري‌ها اقدام به تشکيل، سازمان‌هاي مردم‌نهاد نموده و همکاري‌هاي لازم را در اين خصوص انجام دهند.

وي ادامه داد: شهرستان بن با همکاري فرماندار بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در سطح استان دارد و موفق شده است که رتبه اول را در سطح استان کسب نمايد.

زماني افزود: به سازمان‌هاي مردم‌نهادي که بتوانند طرح‌هاي خوب و مفيدي را براي جوانان ارائه بدهند اعتبارات خوبي در نظر گرفته شده است.


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 27813

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27813/بن-بيشترين-سازمان-هاي-مردم-نهاد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir