۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۶۶۲۴
حضور بانوان چهارمحالي به تيم ملي:

راهيابي ۲ بانوي ورزشکار چهارمحال و بختياري به تيم ملي واليبال نشسته کشور

رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان چهارمحال و بختياري گفت: ۲بانوي ورزشکار استان در تيم ملي واليبال نشسته حضور دارند.
راهيابي ۲ بانوي ورزشکار چهارمحال و بختياري به تيم ملي واليبال نشسته کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، حيدر قربان‌پور رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص حضور بانوان ورزشکار چهارمحال و بختياري در اردوي تيم ملي واليبال نشسته، اظهار کرد: مرحله چهارم اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال نشسته براي آمادگي بيشتر به منظور شرکت در مسابقات قهرماني آسيا برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين اردوي تدارکاتي، ۲ بانوي ورزشکار استان به نام‌هاي طيبه جعفري و نسرين فرهادي حضور دارند که در به تيم ملي واليبال نشسته راه يافته‌اند.

قربانپور ادامه داد: اين ۲ بانوي ورزشکار چهارمحالي در مسابقات پاراآسيايي ۲۰۱۴ کره جنوبي با کسب مدال‌هاي نقره خوش درخشيدند.

وي با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري از ظرفيت بالايي در رشته واليبال نشسته برخوردار است بيان کرد: استان در اين رشته ورزشکاران صاحب‌نامي را در سطح ملي و بين‌المللي دارد.

رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان چهارمحال و بختياري افزود: در حال حاضر ورزشکاران معلول و جانباز استان در رشته‌هاي متفاوت همچون بسکتبال با ويلچر، واليبال نشسته، شنا، تيراندازي با تفنگ و کمان، وزنه‌برداري باستاني، تنيس روي ميز، قايقراني، اسکي، دوچرخه‌سواري، کوهنوردي و بوچيا فعاليت مي‌کنند.

قربانپور ادامه داد: هيئت‌هاي ورزشي جانبازان و معلولان در ۹ شهرستان استان فعال هستند و هم‌اکنون بيش از يک‌هزار ورزشکار در سطح قهرماني و همگاني در استان فعاليت مي‌کنند.

لازم به ذکر است، چهارمين مرحله اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال نشسته بانوان از ۲۶ دي‌ماه تا سوم بهمن‌ماه به مدت يک هفته در بندرعباس برگزار مي‌شود و دعوت شدگان به اردوي تيم ملي بايد يک روز قبل از شروع اردو خود را به کادر فني معرفي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۲۹

15 Jan 2020