۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۳۶۱۵
امام جمعه لردگان:

يكي از نتايج خوب اين مذاكرات، بيداري اسلامي در بين ملل دنياست

امام جمعه لردگان در خصوص مذاكرات هسته افزود: يكي از نتايج خوب اين مذاكرات اين است كه دنيا بيدار شد و با اين بيداري همه ملل،‌خوب را از بد تشخيص مي دهند و اين بيداري آينده دنيا را روشن مي كند.
يكي از نتايج خوب اين مذاكرات، بيداري اسلامي در بين ملل دنياست

به گزارش جهانبین نیوز ؛‌به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: از مهمترين خطرات يك مسئول رياست طلب، عشق و علاقه  او به پست و مقام است. اگر يک مسئول تشنه پست و مقام باشد، حب رياست داشته باشد و براي رسيدن به آن به هر شيوه اي متوسل شود؛ اين مهمترين خطر براي اوست چون که رياست طلبي شرافت و مردانگي انسان را به باد مي دهد.

امام جمعه لردگان خطاب به مسئولين، تأکيد کرد: تا مي توانيد با ارباب رجوع و کارمندان زيردست، با طمأنينه و مناسب رفتار کنند، زيرا که اين عمل باعث افزايش رزق و روزي و نيز، رضايت خدا و مردم مي شود.
 امام جمعه  لردگان با اشاره 26 تيرماه سالروز تاسيس شوراي نگهبان اظهار کرد:  شوراي نگهبان، يکي از مهم‌ترين نهادهاي نظام بلکه يکي از رکن‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
وي با بيان اين‌که وظايف خطيري بر عهده اين شوراست، افزود: همه مصوباتي که توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تصويب مي‌شوند قبل از اجرا توسط قوه مجريه و دستگاه‌هاي دولتي بايد از نظر قانون و شرع مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گيرند.
امام جمعه لردگان ضمن قدرداني از تلاش شبانه روزي تيم مذاكره كننده5 +1 اين، پيروزي را مورد ستايش قرار داد و تصريح کرد: اين رويداد بي شک پيروزي مردم انقلابي ايران بر مستکبران عالم بود، اما بايد به اين مساله توجه داشت که مشكلات مملكت ما تنها با اين توافقات حل نمي شود.
وي افزود: دوعامل مهم كه باعث پيشرفت مملكت جمهوري اسلامي ايران مي شود بالا بردن توان علمي و اقتصاد مقاومتي است.
انصاري، درخصوص توليد علم گفت: همه دانشمندان، مخترعين و پيشتازان در علم سعي كنند عقب ماندگي هاي كشور را مورد بررسي قرار دهند و اين عقب ماندگي ها را برطرف نمايند.
امام جمعه لردگان افزود: مقام معظم رهبري بارها در خصوص اقتصاد مقاومتي تذكرات خود را دادند و هر كس بايد به نوبه خود بايد در مملكت كار كند تا مشكلات اقتصادي از قبيل توليدات صنعت، كشاورزي و ... در كشور جمهوري اسلامي برطرف گردد.
وي افزود: توافقات هسته اي به تنهايي براي حل مشكلات نيست بلكه تدبير و درايت،‌ كار و كوشش مردم و دولتمردان، مشكلات جامعه را حل مي كند.
انصاري گفت: نظام جمهوري اسلامي مخالف نظام استكبار است و هرگز نبايد با استكبار دست دوستي و رفاقت دراز كرد.
امام جمعه لردگان در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص مذاكرات هسته افزود: يكي از نتايج خوب اين مذاكرات اين است كه دنيا بيدار شد و با اين بيداري همه ملل،‌خوب را از بد تشخيص مي دهند و اين بيداري آينده دنيا را روشن مي كند.

انتهاي پيام1020ج / 630/ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۱۳

27 Jan 2020